De helft van de wedstrijden dit seizoen was nóg slechter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heb ik Feyenoord nog nooit zo'n zwakke tweede helft zien spelen. Of overdrijf ik?
Ja dat is het inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jullie enige hoop was de beker. Voor ons inderdaad een prijs die er niet toe doet, voor jullie een absolute topprijs.
Komt doordat Ajax eigen spel speelt, dan blijft er gewoon niks meer van Feyenoord over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij heb ik Feyenoord nog nooit zo'n zwakke tweede helft zien spelen. Of overdrijf ik?
Waren ze niet gewoon uitgeput? Daar waar een Pelle in de eerste helft overal stond en hielp met afjagen kon hij het laatste minuut zelfs niet meer de punt van de aanval induiken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan best werken zo'n strijdplan maar dan moet je meer rendement halen uit de uitbraken. Iets wat ook vandaag echt wel mogelijk was geweest.
Maar dan nog zie ik liever dat ze gewoon vanaf minuut 1 het eigen spelletje spelen. Lijkt alsof Koeman gewoon te bang is om af te gaan daar. Terwijl nu praktisch hetzelfde gebeurt.
Ga naar je eigen topic. In andere topics ben je er als de kippen bij om zulke uitlokkende reacties te verwijderen. Maar prima, doe wat je niet laten ken. Geen zin in een ban oid. Fijne avond.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ik ook, mag m'n mening geven wanneer ik wil. snap niet dat jullie niet wilden voetballen.
Het viel gewoon te ver terug. Je zag ze vanaf minuut 25 steeds verder terugzakken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan best werken zo'n strijdplan maar dan moet je meer rendement halen uit de uitbraken. Iets wat ook vandaag echt wel mogelijk was geweest.
Maar dan nog zie ik liever dat ze gewoon vanaf minuut 1 het eigen spelletje spelen. Lijkt alsof Koeman gewoon te bang is om af te gaan daar. Terwijl nu praktisch hetzelfde gebeurt.
Mwhah, als Mathijsen niet de Messi uit had gehangen op het middenveld was de 0-2 eerder gevallen dan de 1-1, Ajax kon helemaal niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt deels, Ajax speelde zeker niet in de sterkste opstelling. Toch vrij makkelijk gewonnen.
Vitesse won toenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel toevallig dat iedereen zwak speelt tegen Ajax in de 2e helft.
hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Tja, wat moet je zeggen behalve heel veel scheld en vloek woorden. En 410: Val dood, sterf, langzaam, hard, pijnlijk, maak een lijdensweg die nog geen ander ooit heeft gekend. Laf vies kanker volk met dat spandoekje van ze. En dan in het zwart gaan, in het zwart, en dan zoiets flikken. Volk komt er nooit meer in in Rotterdam, al moet ik er persoonlijk voor zorgen.
Een prijs die er niet toe doet nee. Als jullie zo spelen als de eerste 20 minuten ga je het nog lastig krijgen om weer kampioen te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jullie enige hoop was de beker. Voor ons inderdaad een prijs die er niet toe doet, voor jullie een absolute topprijs.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Tja, wat moet je zeggen behalve heel veel scheld en vloek woorden. En 410: Val dood, sterf, langzaam, hard, pijnlijk, maak een lijdensweg die nog geen ander ooit heeft gekend. Laf vies kanker volk met dat spandoekje van ze. En dan in het zwart gaan, in het zwart, en dan zoiets flikken. Volk komt er nooit meer in in Rotterdam, al moet ik er persoonlijk voor zorgen.
ben je nu alweer thuisquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Wat is daar toevallig aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Als het zaterdag maar niet in de koppies zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef eight het volgende:
Nu maar hopen dat ze dit verlies kunnen dragen en niet dat het zondag nog in de koppies zit
Het verloop was erg voorspelbaar inderdaad. Tot aan de 3e in blessuretijd aan toe. Vanaf de 1-1 was elke mogelijke structuur verdwenen bij ons. En tja Schaken...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit klopt deels, Ajax speelde zeker niet in de sterkste opstelling. Toch vrij makkelijk gewonnen.
Je overdrijft .. Ajax geen kansen gecreeert de 2e helft tot de 2-1. Daarna ook amper. Die 3-1 viel omdat alles achterin weg was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Pascalus het volgende:
Dat krijgen ze sowieso wel. Dit Ajax is echt stukken matiger dan ze daar doen voorkomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een prijs die er niet toe doet nee. Als jullie zo spelen als de eerste 20 minuten ga je het nog lastig krijgen om weer kampioen te worden.
Daar heb je een punt in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |