Autisme hebben en je niet kunnen inlevenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Piye het volgende:
Sowieso mensen die iets te veel meeleven met series.
Niet meeleven met Game of Thronesquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef Piye het volgende:
Sowieso mensen die iets te veel meeleven met series.
Sorry knul ik heb de boeken ook gelezen, en daar is hij zo mogelijk een nóg grotere baas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Hij verkracht en vermoord Sansa in seizoen/boek 4.
Dan ben ik trots autist. Soapdrama gehuld in een jasje van geweld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Autisme hebben en je niet kunnen inleven
Tywin doet het ook goed ja. In de boeken komt dat nog wat meer naar voren aangezien je dan ook wat meer de geschiedenis van de Lannisters weet, dat zijn vader bijna de hele familie ten onder brachtquote:
Mwah, Tywin hield erg van zijn vrouw - wat zijn kille karakter nu verklaart - en hij ziet Tyrion als de moordenaar van zijn vrouw en dan is het nog een dwerg ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tywin doet het ook goed ja. In de boeken komt dat nog wat meer naar voren aangezien je dan ook wat meer de geschiedenis van de Lannisters weet, dat zijn vader bijna de hele familie ten onder bracht
Enige jammere aan Tywin is hoe hij Tyrion behandelt, daarom is het gewoon een lul eigenlijk.
Maar dat kun je Tyrion toch niet aanrekenen? Sowieso heeft Tyrion qua karakter nog het meest weg van Tywin van alle drie zijn kinderen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, Tywin hield erg van zijn vrouw - wat zijn kille karakter nu verklaart - en hij ziet Tyrion als de moordenaar van zijn vrouw en dan is het nog een dwerg ook.
Daarom juist, meteen die lul er in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kleine vingers hebbenKan je nooit goed een chick vingeren mang
Je moet het natuurlijk zien als een soort fictieve middeleeuwse wereld en toen keek men daar anders naar. En hij is gewoon verbitterd doordat zijn vrouw dood ging én dan kreeg hij ook nog eens een dwerg - zo werd dat zogezegd gezien vandaar die imp of gnome vergelijkingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat kun je Tyrion toch niet aanrekenen? Sowieso heeft Tyrion qua karakter nog het meest weg van Tywin van alle drie zijn kinderen.
Ook nog het feit dat hij Tyrion onterft. Jaime kan het familiehuis niet voortzetten want Kingsguard, en Cersei niet want vrouw. En dan nog heeft hij liever dat een van de Lannister neefjes de boel overneemt dan zijn bloedeigen zoon...
JaqenHghar had ik trouwens ook wel in een grotere rol willen zien.quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
JaqenHghar had ik trouwens ook wel in een grotere rol willen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |