Ik wil niet dat dit de TT van dit topic in mijn PoHi staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
Grmbl! Die cute L-asco zit heel sneaky alternatieve homo-topics aan te maken.
ONZ / Homopropaganda
Heb je iets tegen K3 soms?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil niet dat dit de TT van dit topic in mijn PoHi staat natuurlijk.![]()
Zuurpruimquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wil niet dat dit de TT van dit topic in mijn PoHi staat natuurlijk.![]()
En?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Gister n.a.v. Looking toch maar weer eens Weekend gekeken
Op een wat saaiig middenstuk na vind ik de algehele sfeer leuk en t gevoelquote:
Ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Op een wat saaiig middenstuk na vind ik de algehele sfeer leuk en t gevoel
Een weekend wat begint met een one night stand en een afdruk nalaat op t leven van beide heren, mooi.
Ik kan t hier niet met geluid kijken. Komt ie uit de kast?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:22 schreef Gellarboy het volgende:
Wist jij dit?!.
Moet je even doorspoelen naar 53 seconden....
.
.
Oooooooo!quote:
Dat ie dat maar lekker doet dan, maar zonder mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Misschien leest 'ie gewoon liever een boek?
Arnold Schwarzenegger vriend, Arnold Schwarzenegger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat heet uiterlijk.
Voor mij is iedere dag naar de gym gaan wel heel wat meer dan "bezig zijn met je gezondheid en conditie". Dat soort fitnessgedrag is gebaseerd op je lijf en je lijf in een bepaalde (uiterljke) stand krijgen en gaat verder dan "gezond bezig zijn met je lijf". Er is een verschil tussen gespierde mannen en de mannen die jij laat zien. De mannen die jij laat zien zijn wel de-ge-lijk uiterlijk met hun lijf bezig.
Beetje ondoordachte vraag hè. Hij is totaal niet gespierd dus lijkt me een duidelijk antwoordquote:Want jij ziet aan een foto af of hij ooit een gym bezoekt of niet, omdat ie op een hekje zit of zo?
Je wordt echt steeds grappiger
Nee waarom. Dit is een huwelijksfilmpje van twee mensen die er happy met elkaar uitzien. Wat mij betreft hoeft dat niet afgekraakt te worden in een discussie over wat mannelijk/vrouwelijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is 'r (safe for work, uiteraard)
Misschien kan Moof meteen even zijn definitie van vrouwelijkheid hierop loslaten..
Baard en borsthaar mag erbij hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een baard en borsthaar eerder zichtbaar testosteron dan een door poeders en shakes aangewakkerde dikke nek, maar dat is dan weer puur persoonlijk
Tuurlijk was Arnold met zijn uiterlijk bezig, maar als je toch wilt beweren dat Arnold geen echte man is/was dan twijfel ik heel sterk aan je oprechtheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Arnold Schwarzenegger was mister universe. Jij denkt dat die niet met z'n uiterlijk bezig was?
En als iemand er niet gespierd uitziet wil niet zeggen dat ie niet naar de sportschool gaat om gezond te blijven. Je hebt ook nog aanleg en bouw (en poederloos). En je hoeft ook niet meteen drie keer in de week te gaan. Beetje ondoordacht antwoord
omdat ik je beeld zo ontzettend kortzichtig en bekrompen vind en ik niet zo god tegen dat soort mensen kanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tuurlijk was Arnold met zijn uiterlijk bezig, maar als je toch wilt beweren dat Arnold geen echte man is/was dan twijfel ik heel sterk aan je oprechtheid.
En waarom blijf jij steeds dingen zeggen als ''je hoeft ook niet drie keer in de week te gaan''? Je hoeft helemaal niet te gaan als jij dat niet wilt. Alleen vind ik mannen die niet breed zijn niet mannelijk. Die maken geen indruk op mij.
Maar ik vind het een beetje vreemd dat het jou zo sterk raakt wat ik daarvan vind. Waarom is dat?
Jij vindt dat het nergens op slaat, dat is jouw mening. En ik kom helemaal nergens op terug, dus hoe je daar bij komt is me een vraag.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
En indruk maken daar zeg je t al meteen weer heel anders. Ik val over de opmerkingen dat je het geen man vindt. Je definitie en beeld van een man is zo klein en zo oertijd achtig bepaald dat het gewoonweg nergens op slaat. Plus datje redenaties zo krom als een hoepel lijken wanneer je steeds terugkomt op je eigen woorden.
Misschien rent hij af en toe op een loopband, maar hij traint heel zeker niet actief met gewichten nee want dan hadden we het resultaat daarvan wel teruggezien op de foto.quote:Je opmerking op de foto was dat ie niet naar de sportschool ging. Hoe weet je dat? Niet alle mensen gaan naar de sportschool in de mate waarop jij er naartoe gaat. En niet alle mensen hebben dezelfde aanleg. En zeker niet alle mensen gebruiken hulpmiddelen. Dus je conclusie is meteen net zo kortzichtig als je beeld van "de man". DAT zijn dingen waar over val.
Kan wel zijn, maar mijn definitie van mannelijkheid hoeft toch niet hetzelfde te zijn als die van jou. Wij zijn om te beginnen al genetisch anders geprogrammeerd. En daarmee kijken we daar heel anders tegenaan.quote:Niet hoe vaak jij gaat. Hoe vaak hij gaat. Of hij bij je in de smaak valt. Of ik bij je in de smaak val. Maakt me allemaal geen zak uit. Het is de opvatting en de uiting van die opvatting die me stoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |