Ik zie het al voor me. Shreyas als hoofdtrainerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil was zozo, maar deze wedstrijden zijn hele goeie ervaringen voor hem. Feyenoord thuis verlies je niet door een centrale verdediger, dan is er wel meer fout gegaan. Gelukkig ziet een de Boer dat ook en heb je niet een type Shreyas als hoofdtrainer die hem dan een wedstrijdje tegen Go Ahead laat spelen.
Echt serieus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
leggo
The most unintelligent way to say "Let's Go."
Frankquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij speelt Ajax de tweede helft ook vaak beter vanwege het tactisch inzicht van Frank.
Genieten jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bazentopic dat Feyenoord-topic![]()
Word. Je gaat wel achteruit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Echt serieus?Ik wordt officieel oud
Dacht dat ik op telefoon geen nieuw deel kon openen. Toch wel!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Word. Je gaat wel achteruit inderdaad.
Ze hopen op een rijke sjeikquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bazentopic dat Feyenoord-topic![]()
En voor Serero geldt hetzelfdequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Blind wel goud waard in dit Ajax. Amper 2 jaar geleden werd ie door driekwart van het Ajaxpubliek uitgefloten en mocht ie bij het grof vuil. Zo zie je maar, geduld is een schone zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |