Ik noem accessoires op, niet wat jou smaak isquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
1 - Als het koud is.
2 - Nee.
3 - Ja.
TS vroeg om mooie accessoires, het gaat dus sowieso al om smaak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:48 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik noem accessoires op, niet wat jou smaak is
Smaak ja, niet jou smaakquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
TS vroeg om mooie accessoires, het gaat dus sowieso al om smaak.
Zolang het de jouwe maar niet betreft. Een ring dragen als man.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zolang het de jouwe maar niet betreft. Een ring dragen als man.
Begrijpend lezen is jou ding eerder niet zo, smaak is persoonlijk dus je 1e commentaar sloeg al nergens opquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zolang het de jouwe maar niet betreft. Een ring dragen als man.En begrijpend lezen is niet echt je ding he?
![]()
Guttegut, er mag wel eens een leeftijdsgrens op fok komen, dan zijn we van users als jij af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:50 schreef aequus het volgende:
[..]zeg ik ergens dat het mijn smaak is? Nou hup nu mijn leren schoenen poetsen jongen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Guttegut, er mag wel eens een leeftijdsgrens op fok komen, dan zijn we van users als jij af.
Beter ten halve gekeerd, dan ten heele gedwaald.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
17 jaar eerder was handiger geweest, dan was er geen zeikhannes-TS geweest....
Of als je ontzettend gay bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je getrouwd bent.
Waar vind ik die toffe schoenen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef doge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gr. Gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |