tyquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://adblockplus.org/nl/chrome
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tjackie en cachie huilend op de bank
Jij hierquote:
Twi kijkt wel. Ik praat liever over meidendingetjes.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hier
Even geen voetbalpraat?
Ik ben ontzettend blij door schoenen vandaag, dus brand losquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi kijkt wel. Ik praat liever over meidendingetjes.
Tjak zit in de arenaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tjackie en cachie huilend op de bank
Wat voor schoenen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij door schoenen vandaag, dus brand los
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor schoenen?
Ik mag begin februari naar het pers event van de hema. Naar de nieuwe collecties kijken.Dat vind ik tof.
Niet slecht, niet slecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lopen zo zacht omaigosj
Hema is opvallend koel met veel dingen. Zoals Jip & Janneke taarten![]()
Heb nooit zo'n felle kleur aan mijn voetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet slecht, niet slecht.
Bwhehehee, dat zag er wel uit als een bazentaart ja.
Felle kleur? Dit is toch geen felle kleur.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nooit zo'n felle kleur aan mijn voeten
En hij was nog lekker ook
Vind je dit al een felle kleur????quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nooit zo'n felle kleur aan mijn voeten
En hij was nog lekker ook
Ik dacht dat je ging afvallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Felle kleur? Dit is toch geen felle kleur.
Hopelijk mag ik ook van alle gebakjes snoepen tijdens dat event.
Feller dan donkerroodquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Felle kleur? Dit is toch geen felle kleur.
Hopelijk mag ik ook van alle gebakjes snoepen tijdens dat event.
Beetje, beetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Vind je dit al een felle kleur????
Ik dacht dat jij minder kieskeurig ging wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging afvallen.
Ik zie het ook voor me. ja....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feller dan donkerrood![]()
Denk het wel, ik zie al een superblije myr voor me die van standje naar standje gaat
Minder kieskeurig? Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij minder kieskeurig ging worden
Je leest te veel spiderman strips jijquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens meer dan een jaar geleden een goede vriendin van me leren kennen, Mary Jane. We gaan echt heel veel met elkaar om de laatste tijd
hee heb ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt deze schoenen gekocht?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |