So jelly.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wij doen wel eens een grouphug. 2 mensen en 2 katten. Die laatste kat is niet van het knuffelen.
mehquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wordt vrijwilliger bij het bejaardentehuis
oma's knuffelen
Jij hebt een beetje liefde en affectie nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
So jelly.
Soms weet ik niet eens meer of ik iemand heb aangeraakt de afgelopen maand.
Nouja, december en januari wel iemand, maar gaan soms maanden voorbij zonder.
Kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje liefde en affectie nodig.Zoek een knuffel-buddy.
wat danquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen mijn collega's te genieten zijn morgen
Kanjer jij ff snel opquote:
Feyenoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe gaan we inso en jimbo troosten?
en fokkiequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe gaan we inso en jimbo troosten?
jimbo en inso zijn de meest fanatieke denk ikquote:
Ja, maar niet zoveel zin meer in Fok!quote:
Jehebt een leven?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoveel zin meer in Fok!
Wel okay hoor, thanks. Met jou?quote:
Uh... Typisch zit zelfs in de Arena.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jimbo en inso zijn de meest fanatieke denk ik
Gaat, mooi zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay hoor, thanks. Met jou?
Gewoon geen zin meer om elke dag op het forum te kletsen over niets zeg maar
Hahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh... Typisch zit zelfs in de Arena.
zal nu wel stilletjes weg zijn gelopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom toch nog soms langs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat, mooi zo.
Ach, je kunt wel IETS vaker hier komen toch? We missen je hoor
True. Komt misschien wel weer, geen ideequote:
Oh god zie d'r zelfverzekerd zijnquote:
Zou andersom niet heel veel anders zijn denk ik?quote:
Denk aan je vriend Totoquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
True. Komt misschien wel weer, geen idee
Kansloze succes supportertjes, die je nu hoort. Maar eerste helft zijn ze nergens te bekennenquote:
wie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze succes supportertjes, die je nu hoort. Maar eerste helft zijn ze nergens te bekennenLoopt zo`n mafklapper hier rond, nog mod ook.
Hoe is het met jou dan? Al plannen voor een studie of een nieuw buitenlands avontuur of lijkt dat vooralsnog niet te gaan lukken?quote:
Ik wist niet dat je naast dat stadion woonde?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef badschaap het volgende:
ach gistere was het nog 'jah we gaan die joden afmaken!!'
waar zijn hun praatjes nu?
Bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind cachet ineens een stuk leuker nu.
Stel je alsjeblieft niet zo aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kansloze succes supportertjes, die je nu hoort. Maar eerste helft zijn ze nergens te bekennenLoopt zo`n mafklapper hier rond, nog mod ook.
Tussen de Ajaciedenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach, laat gaan man. De enige die hier in dit topic wat te zeggen heeft is Tjacka. Die mag uitlachen wat hij wil, de rest niet. Dat zijn geen echte ajacieden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een part time job zoek en dan weer naar het buitenland hoop ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Al plannen voor een studie of een nieuw buitenlands avontuur of lijkt dat vooralsnog niet te gaan lukken?
Wat? Dat is nog sneu kom op zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft niet zo aan
wie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja wel hoorquote:
René natuurlijkquote:
Jammer dat je nog niets hebt om naartoe te leven zeg maar. Nou ja, hopelijk vind je iets leuks in Nederland voor de tussenperiodequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een part time job zoek en dan weer naar het buitenland hoop ik
ajaxied bij voor en tegenspoedquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeden garp. 9.5/10 zou hem nog een keer lezenquote:
Ik niet. Jij ook niet. Sterker nog, als je na dit verlies op FOK! komt ben je enkel aanwezig om je nog extra op te fokken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? Dat is nog sneu kom op zegAls je niks beters hebt te doen dan op een forum mensen beetje opfokken,please.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niets hebt om naartoe te leven zeg maar. Nou ja, hopelijk vind je iets leuks in Nederland voor de tussenperiode
Sesamstraat is dan ook al lang afgelopenquote:
Ja, sorry knijn. Niet iedereen heeft de kunst van het relativeren zo goed onder de knie als jij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Jij ook niet. Sterker nog, als je na dit verlies op FOK! komt ben je enkel aanwezig om je nog extra op te fokken.
Begrijpelijk hoor, maar wat een drama om niks. Ik vermaak mij momenteel kostelijk als Feyenoorder en Badschaap.
Daar ben ik nog mee bezig. Ik twijfel een beetje aan rechten en economiequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Weet jij al iets qua studies?
Tjaquote:
Ajax heeft gewonnen. Anders was ik ook vast aan het kankeren geweest maar bij voorkeur niet op FOK!.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, sorry knijn. Niet iedereen heeft de kunst van het relativeren zo goed onder de knie als jij.
818je nog wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Tja.
Zegt genoeg lijkt me. Jou neem ik niet meer serieus. Zelfs een vrouwelijke user heeft meer verstand van voetbal.
Jou nam ik sws al niet serieusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Tja.
Zegt genoeg lijkt me. Jou neem ik niet meer serieus. Zelfs een vrouwelijke user heeft meer verstand van voetbal.
Het was vandaag een andere pagina, de exacte pagina kan Badschaap je wel vertellen.quote:
Ach, ik vind het ook wel even lekker om te kankeren, kan mij het schelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft gewonnen. Anders was ik ook vast aan het kankeren geweest maar bij voorkeur niet op FOK!.
En qua wonen? Vorig jaar wilde je terug naar NL?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig. Ik twijfel een beetje aan rechten en economie
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was vandaag een andere pagina, de exacte pagina kan Badschaap je wel vertellen.
True! Dat zie ik vooralsnog niet gebeuren binnen nu en 2 jaar thoughquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En qua wonen? Vorig jaar wilde je terug naar NL?
Dan zijn we er toch over uit? Lekker blijven schelden, niks mis meequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook wel even lekker om te kankeren, kan mij het schelenAnders hou ik die ergernis toch binnen
En GGMM mag ook weten wat ik van hem vindt.
Insquote:
jammerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Dat zie ik vooralsnog niet gebeuren binnen nu en 2 jaar though
Te moeilijk om nu in NL te gaan wonen qua werkquote:
Niet zo`n leuke afbeelding geplaatst over een bepaalde groep mensenquote:
lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo`n leuke afbeelding geplaatst over een bepaalde groep mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |