Ik ben ook echt oprecht benieuwd. Want ik snap er echt niks van. En als ik iets niet snap, wil ik altijd graag dat mensen het me even uitleggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed topic, ben wel beniewd naar wat de beweegredenen zijn.
Ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook echt oprecht benieuwd. Want ik snap er echt niks van.
Ook dat, maar het uit de weg gaan van de discussie vind ik zelf nog veel erger. Hopelijk blijft er toch ruimte voor de discussie. Als we uiteraard gewoon normaal en met respect naar elkaar reageren, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook echt oprecht benieuwd. Want ik snap er echt niks van. En als ik iets niet snap, wil ik altijd graag dat mensen het me even uitleggen.
Maar die druppel ( ik neem aan dat dit over Oognip gaat) was al geband. Waarom degenen dan straffen die gewoon normaal doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij was het de welbekende druppel, ipv een afzonderlijk incident.
Naar mijn mening is er geen druppel gevallen, en als er al druppels waren, dan zijn die gecreëerd, en niet ontstaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Pharkus het volgende:
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook dat, maar het uit de weg gaan van de discussie vind ik zelf nog veel erger. Hopelijk blijft er toch ruimte voor de discussie. Als we uiteraard gewoon normaal en met respect naar elkaar reageren, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Dat denk ik ook. Want als Oognip was aangesproken op die opmerking, en de opmerking verwijderd was, was heel dit gedoe niet ontstaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Naar mijn mening is er geen druppel gevallen, en als er al druppels waren, dan zijn die gecreëerd, en niet ontstaan.
Precies, en weet je wat, dan komen we er misschien met zijn allen nog wel aan uit ook, discussie uit de weg gaan of op slot gooien creëer je in ieder geval geen respect mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Men doet een actie, dan kan men er een reactie / vragen op/van verwachten. Dan zou het fijn zijn IMHO als men die actie van hun onderbouwd en als men het oneens is met onze visie, dat men ook aangeeft waar ze het dan oneens mee zijn en wat men denkt dat beter is om te doen.
Ja maar dat is dus het "mooie"quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Pharkus het volgende:
En dit jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Naar mijn mening is er geen druppel gevallen, en als er al druppels waren, dan zijn die gecreëerd, en niet ontstaan.
Kun je uitleggen waar die emmer verder mee is volgestroomd dan? Want ik zie het écht en oprecht niet. Er is één incidentje geweest met Sara, de user die de opmerking plaatste is meer dan genoeg gestraft door een aantal van de deelnemers aan de discussie en dat was het, in mijn beleving? Want als er meer was, was het fijn geweest als daar eerder op gewezen zou zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Pharkus het volgende:
Welja, en als ze een al te vreemde opmerking maakte spraken we haar erop aan. En daar kan ze prima tegen ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je uitleggen waar die emmer verder mee is volgestroomd dan? Want ik zie het écht en oprecht niet. Er is één incidentje geweest met Sara, de user die de opmerking plaatste is meer dan genoeg gestraft door een aantal van de deelnemers aan de discussie en dat was het, in mijn beleving? Want als er meer was, was het fijn geweest als daar eerder op gewezen zou zijn.
Volgens mij is F&F SC een van de topics waar Sara het meest welkom was. Ook met haar rare opmerkingen.
Jep. En als Nip een rare opmerking had gemaakt vandaag, was ze er ongetwijfeld ook weer op aangesproken. Maar ik zag en zie het oprecht niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welja, en als ze een al te vreemde opmerking maakte spraken we haar erop aan. En daar kan ze prima tegen ook.
Helemaal mee eens en niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waar die emmer verder mee is volgestroomd dan? Want ik zie het écht en oprecht niet. Er is één incidentje geweest met Sara, de user die de opmerking plaatste is meer dan genoeg gestraft door een aantal van de deelnemers aan de discussie en dat was het, in mijn beleving? Want als er meer was, was het fijn geweest als daar eerder op gewezen zou zijn.
Volgens mij is F&F SC een van de topics waar Sara het meest welkom was. Ook met haar rare opmerkingen.
Dat dus,quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Qwea het volgende:
En het boeit me geen reet overigens dat de SC dicht is of FB, het irriteert me alleen mateloos dat ik niet begrijp wáárom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |