Grote kans ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft de Facebookdiscussie langer geduurd dan de relatie.
quote:
quote:
Eh, wat?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topicquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Waarom. Al die. Punten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaanquote:Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje
Ja zelfde chick, vriend van me reageerde op die statusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaan![]()
Wel leuke entertainment op een langzame maandagavond.
Ja, mijn mobiel doet wel eens een punt als ik op de komma probeer te drukken (worstenvingers, weeg 200 kilo jwt)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:20 schreef sinadOH het volgende:
[..]
En daarom al die punten zeker. Ja hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |