Hoe heet die wijk?quote:
Na een dag al hé. Dat is normaal bij deze mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom noemen ze elkaar gelijk als schoonbalblaabal als het zomaar een relatie is en niet trouwen of al heel lang samen?
Dit kan ik niet ontkennen.quote:
Sorry, het moet een beetje privacy blijven anders is het topic over een minuut dichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is niet te volgen he. Gebruik eens kleurtjes of verwijder alleen de achternamen.
Nog wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Marie30 het volgende:
Damn
Duurde bij mij ook even eer ik door had dat 'hope' een naam was. Maar ja, als je de rest van het taalgebruik ziet kan je niet echt verwachten dat ze weten wanneer een hoofdletter te gebruiken.
Zijn ze nog samen?
- Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef spiritusbus het volgende:
Goed topic, twee puntjes van kritiek:
-Ik fap met rechts
-Eerste foto komt uit Groningen
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef BozeHaas het volgende:
Kun je niet de hoofdrolspelers een andere kleur geven?
Is ze 8+/10?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Dat meisje roze moeder rood weet ik veel dan is het wat overzichtelijker, maar goed ff lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die ene paint met dikke arm komt me bekend voor.
Same here.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HopeDie leg ik altijd neer in de pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |