Je wil toch weten waar je aan toe bentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat iet wat lomp? Er na een paar dates direct naar vragen?

Neuh, gewoon zeggen dat het je opviel dat ze wat afstandelijk was en of er misschien iets is?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat iet wat lomp? Er na een paar dates direct naar vragen?

Deze woorden komen van een vrouw....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Nee, heeft niets met ongesteldheid te maken, dat durf ik wel met zekerheid te zeggen.

Is het raar dat ik het idee heb dat ik daar juist het tot nu toe leuke contact mee vern*k?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon zeggen dat het je opviel dat ze wat afstandelijk was en of er misschien iets is?

Nee niet met ongesteldheid, maar met PMS! Of zie je het verschil nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Nee, heeft niets met ongesteldheid te maken, dat durf ik wel met zekerheid te zeggen.

Je moet toch wel dingen kunnen bespreken met elkaar of niet dan?... Als je zoiets al niet aan d'r kan vragen.....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het idee heb dat ik daar juist het tot nu toe leuke contact mee vern*k?

Wacht af tot ze contact neemt. Verder moet je wel wat meer "seksueel" zijn met haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het idee heb dat ik daar juist het tot nu toe leuke contact mee vern*k?

Je kan moeilijk "therapeut" spelen als jullie nog maar aan het daten zijn
 Je kan moeilijk "therapeut" spelen als jullie nog maar aan het daten zijn  

Dodged that bullet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
Ik had ook wel eens bij een 2e date dat ze afstandelijk leek... nooit naar voren gebracht, en laten rusten tot zij eens initiatief nam.... dat bloedde dus dood en geen contact meer mee
Hoorde ik van een maat die haar kende van vroeger wel dat ze nogal labiel kan zijn...

We appen gewoon nog steeds vrij veel (vandaag ook weer iets van 100 berichten over en weer). Maar ik twijfel nu toch een beetje wat nu de beste reactie is op sommige berichten. Dat terwijl ik voor gisteren gewoon appte zonder er echt over na te denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht af tot ze contact neemt. Verder moet je wel wat meer "seksueel" zijn met haar.
Edit: niet moeten, maar toch proberen

Er is misschien niks aan de hand hé....misschien is dit een leuke moment om haar beter te leren kennen. Aangezien jullie toch nog veel contact hebben, praat over hoe je je voelt enz. Stuur haar iets out of the blue met wat humor en niet té direct van: "hehe heb het gevoel dat je wat afstandelijk bent, maar misschien vergis ik mij?!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
We appen gewoon nog steeds vrij veel (vandaag ook weer iets van 100 berichten over en weer). Maar ik twijfel nu toch een beetje wat nu de beste reactie is op sommige berichten. Dat terwijl ik voor gisteren gewoon appte zonder er echt over na te denken.
 ".
".  

PMS is toch ook gerelateerd aan ongesteldheid, retard.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee niet met ongesteldheid, maar met PMS! Of zie je het verschil niet

Doe eens lief tegen elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
PMS is toch ook gerelateerd aan ongesteldheid, retard.

Gerelateerd ja, Wat kwam er het eerst kip of ei? retardquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
PMS is toch ook gerelateerd aan ongesteldheid, retard.

Oh my lord.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Gerelateerd ja, Wat kwam er het eerst kip of ei? retard

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Gerelateerd ja, Wat kwam er het eerst kip of ei? retard
Ik voel mijn IQ wederom met 2 punten zakken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee niet met ongesteldheid, maar met PMS! Of zie je het verschil niet

Geen verschil kennen tussen ongesteld zijn en PMSquote:
 dat is pas omg
 dat is pas omg  

PMS komt vaak voor de menstruatie, en niet alle vrouwen hebben last van PMSquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik voel mijn IQ wederom met 2 punten zakken.

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:56 schreef complicate het volgende:
[..]
PMS komt vaak voor de menstruatie, en niet alle vrouwen hebben last van PMS
Is het dan zo raar dat ik het onder de overkoepelende term ongesteldheid vind vallen?quote:Het premenstrueel syndroom (PMS) is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden.

Hehe je snapt het niet hé.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Is het dan zo raar dat ik het onder de overkoepelende term ongesteldheid vind vallen?
Je mag gewoon je fout toegeven, hoor. Je hoeft niet zo stoer te blijven doen.
 Herlees mijn eerste reactie (PMS) en jouw eerste reactie (ongesteldheid). Zie je het verschil niet?
 Herlees mijn eerste reactie (PMS) en jouw eerste reactie (ongesteldheid). Zie je het verschil niet?   

Ja dat is raar en hetzelfde geldt voor jou. Jullie gaan overigens zwaar offtopic.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Is het dan zo raar dat ik het onder de overkoepelende term ongesteldheid vind vallen?
Je mag gewoon je fout toegeven, hoor. Je hoeft niet zo stoer te blijven doen.

Nee, jij leest mijn reactie verkeerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe je snapt het niet hé.
Zeggen dat iemand ongesteld is , is helemaal iets anders dan zeggen dat iemand last heeft van PMS.Herlees mijn eerste reactie (PMS) en jouw eerste reactie (ongesteldheid). Zie je het verschil niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |