Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
LR, wist jij dat de slaven in de Romeinse tijd geen rechtssubjecten waren, maar een rechtsobject? Interessant feitje he.
De heldenzoon was dan ook als enige veilig. Doordat hij niet geloofde in godsoordeel en daarmee een zonde beging was de reden van zijn dood.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan zou hij wel beginnen met jou en niet met onschuldige ketters die een heldenzoon hebben
Kogels houdt het trouwens ook niet tegen. Het gewoon een normaal vest. Maar wel kogelvrij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een kogelvrij vest aan, maar ik denk niet dat het een mes tegenhoudt.
Maar ze leven iig nogquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook zo, die zullen zich wel flink schuldig voelen.
Ik denk meer gele.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me af of er meer blanken of meer zwarten slaven waren in alle geschiedenis van de mensheid
Ik ben racistisch omdat ik dat afvraag
Goed dat je even je eigen grap uitlegt aangezien niemand reageerde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Kogels houdt het trouwens ook niet tegen. Het gewoon een normaal vest. Maar wel kogelvrij.
Nee ik verwens je niet dood, ik zou alleen denken dat God zou beginnen met jou als hij echt zo wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De heldenzoon was dan ook als enige veilig. Doordat hij niet geloofde in godsoordeel en daarmee een zonde begon was de reden van zijn dood.
Tevens is dit een doodsverwensing, aangegeven
Sorry kusje kroelquote:
Viel het op?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed dat je even je eigen grap uitlegt aangezien niemand reageerde.
In natura?quote:
Dat wist ik ja. Gelukkig heb ik mijn oudheid tentamen bij de eerste kans gehaald.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Etsu het volgende:
LR, wist jij dat de slaven in de Romeinse tijd geen rechtssubjecten waren, maar een rechtsobject? Interessant feitje he.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van dus die kans is groter.
Ik koop wel een fleshlight voor je.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik koop wel een fleshlight voor je.
Ik heb volgende week een tentamen over verbintenissenrecht, goederenrecht, erfrecht en procesrecht in Romeinse tijd. Of heb jij dat allemaal niet gehad?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wist ik ja. Gelukkig heb ik mijn oudheid tentamen bij de eerste kans gehaald.
Kapitalisten, wij zijn allen slaven van het regime/systeem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]slim. Maar helaas kon je daar niet uit kiezen, ik vroeg niet welke huidskleur het meeste slaaf was, maar alleen of de blanken of de zwarten meer slaaf waren dan de ander.
Gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een tentamen over verbintenissenrecht, goederenrecht, erfrecht en procesrecht in Romeinse tijd. Of heb jij dat allemaal niet gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |