SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart van de FC wijsneus
Ook goedemorgen. Zie je dat topic nu pas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef Tchock het volgende:
R&P / Frustraties kwijtraken door springen op zitzak, is dat goed?
Ik moest zo hard lachen om dit topic
Nee…quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een nieuw doel.
Ik ga proberen te zakken voor mijn examen met hoger dan een 7 gemiddeld door een 2 te halen voor Duits. Kijken of ze een uitzondering maken of niet
Nee, vier maanden geleden maar ik moet er nu ineens hard om lachen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Zie je dat topic nu pas?
Waarom zou jij een uitzondering krijgen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heeft iemand dat wel eens gedaan dan?
Ja, zag het. Ik zat zo te denken of zij op dit topic (m.n. mensen met wie ze ruzie heeft gehad hier) doelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, vier maanden geleden maar ik moet er nu ineens hard om lachen.Klaphark.
De leukste post is bovendien de laatste en die is net nieuw.
Ja maar als je gewoon allemaal 8en hebt voor ongeveer elk vak, behalve 1 (Duits)? Zouden ze dan echt geen uitzondering maken? Ik denk het wel, daarom ga ik het proberen. En zo niet, dan ga ik gewoon lekker hbo doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou jij een uitzondering krijgen?
Ik kwam ook 0,1 punt te kort om te kunnen slagen voor mijn vwo, hebben ze echt niet naar gekeken hoor en was gewoon per definitie meteen gezakt.
Nee…quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar als je gewoon allemaal 8en hebt voor ongeveer elk vak, behalve 1 (Duits)? Zouden ze dan echt geen uitzondering maken? Ik denk het wel, daarom ga ik het proberen. En zo niet, dan ga ik gewoon lekker hbo doen
Gast, iemand moet je eens flink hard in je gezicht slaan. Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar als je gewoon allemaal 8en hebt voor ongeveer elk vak, behalve 1 (Duits)? Zouden ze dan echt geen uitzondering maken? Ik denk het wel, daarom ga ik het proberen. En zo niet, dan ga ik gewoon lekker hbo doen
Maar ik bedoel dat ik ongeveer een 5 ofzo heb voor mijn SE, en dan op mijn examen een 2 haal voor Duits. Of ben je dan gewoon geslaagd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee…Echt niet. Ik vind het bijzonder dat je dat denkt.
Een 2 mag ook niet eens trouwens. Maximaal een 4 als eindcijfer.
En 5,5 gemiddeld voor je CE.
Ik ben gewoon benieuwd wat ze doen, en ik ben ook tevreden met een hbo studie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, iemand moet je eens flink hard in je gezicht slaan. Ben je helemaal van de pot gerukt?
5,0 + 2,0 = 7,0quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat ik ongeveer een 5 ofzo heb voor mijn SE, en dan op mijn examen een 2 haal voor Duits. Of ben je dan gewoon geslaagd?
Als je precies die cijfers hebt wel, want een 4 mag. Dit is verder afhankelijk van je overige cijfers.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat ik ongeveer een 5 ofzo heb voor mijn SE, en dan op mijn examen een 2 haal voor Duits. Of ben je dan gewoon geslaagd?
Maar dat wil ik sowieso een 7 hebben. Maar okay als ik een 5 sta en een 1 haal voor mijn CE, dan net niet. Sowieso kan ik het daarna nog herkansen, maar ik wil gewoon zeker weten of ze een uitzondering maken of niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
5,0 + 2,0 = 7,0
7,0 / 2 = 3,5
3,5 = 4
Ja.
Maar die 2 telt wel lekker mee in je CE-gemiddelde en dat moet minstens 5,5 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |