quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij waren vanmorgen met luuk bij het consultatiebureau. Sofie was mee en lekker aan het spelen. Vroeg de arts aan ons of Sofie al bijna 4 was. Ze vond dat sofie zo lekker en goed aan het praten was. De r is nog lastig en de sp ook.
Sofie was not amused dat dr broertje prikken kreeg:"jij doet mijn bloertje zeer, dat mag niet!!"
(Ik denk dat ze hem liever zelf zeer doet)
Ze is zo moe de laatste dagen. Ik denk dat ze een verkoudheid onder dr leden heeft. We laten haar nu overdag dus maar weer even lekker slapen en in de avond zijn we ook weer wat strenger qua bedtijd.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Vraag het maar even hier![]()
hebben jullie een leuke tip voor een boekje over "op het potje gaan " ?
Wij hebben deze (in zowel de jongens als meisjes variant)quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:50 schreef kleinzusje het volgende:
Vraag het maar even hier![]()
hebben jullie een leuke tip voor een boekje over "op het potje gaan " ?
nee heeft geen zin want dan zou hij de laatste week voor de zomervakantie moeten en dat is niet handig ivm andere klas en daarna zo lang niets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]Niets om voor te schamen toch??
Nu ik hier toch ben: As, ik weet dat mijn neefje al een weekje voor zijn verjaardag mocht komen wennen op school. Is dat misschien ook iets voor Yaro?
Oh sorry ik las meivakantie maar dat was Shandaly. Nee zomervakantie is niet zo handig idd om al eerder te starten, snap ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:01 schreef As1981 het volgende:
[..]
nee heeft geen zin want dan zou hij de laatste week voor de zomervakantie moeten en dat is niet handig ivm andere klas en daarna zo lang niets.
Nee, toch een beetje, stom hequote:
Thx !quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan zijn verjaardag valt net voor de kerstvakantie denk ik(21e). Maar of dat zou zo'n goed moment is oom te starten weet ik niet. Overleg tzt wel met de juf..
Kleinzusje, bobbi op het potje is wel een bekend boekje. Anders even in de bibliotheek even rondneuzen naar iets wat op het goede niveau is.
Thx !quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij hebben deze (in zowel de jongens als meisjes variant)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |