abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2014 @ 20:57:58 #226
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136257417
Nogmaals gefeliciteerd met je superhelm Keshet *O*

De mijne blijft gemoedelijk. Zo'n boze peuter nee kan ik nog steeds op één hand tellen.
En hij knuffelt zo graag. Om mijn nek hangen en dan 'ik heb jou gemist' (ook als we de dag samen doorbrachten :+ ) 'hou van jou, heel veel.' En hij kan zo lief verzuchten 'mamaaaaa' als we knuffelen.
Wat echt mijn hart doet smelten is dat ik al sinds hij baby is een bepaald deuntje neurie als hij bij me ligt en als hij nu bij me komt zitten gaat hij het ook vaak neuriën. Nou veeg me op hoor O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136257575
Mamatsie jij bent mijn beste vriend van de hele wereld O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136257715
Wat lief <3!!!!

Hier is het mammaaatoe!! en dan hangt ze ook om mijn nek!
Maar vandaag was ze fan van papa en mocht ik haar niet uit bad halen :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136258044
Keshet gefeliciteerd met E *O*

Laziness, hier ook zo. Eva heeft zelden een driftbui. Wel kan ze veel dwars zijn. Maar dan zijn we heel kort en staat ze even in de hoek/op de gang. Laatste tijd is het wel wat erger :X Als ik haar na twee minuutjes ga halen en haar vraag waarom ze naar de gang moest kan ze dat altijd haarfijn vertellen. De laatste tijd negeerde ze me dan en praatte er dwars overheen of zei gewoon "nee"als ik vroeg of ze weer ging luisteren. Dan mocht ze van mij niet terugkomen en zette ik haar voor 2 minuten terug. Dat heeft zich wel eens een keer of 4 herhaalt voordat ze eindelijk weer normaal kon doen -O- Maar goed, dat moet dan maar. Over het algemeen is ze heel lief.

Hier is het meestal "mamalief"
pi_136259039
Geen van die dingen hier. We vinden het al heerlijk dat Dot tegenwoordig knuffelt. Liefdesbetuigingen zijn er niet bij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136259399
gefeliciteerd keshet *O*

hier driftbuien *en* liefdesbetuigingen: "ik hou van je mama/selene/papa/en ik vermoed ook naar juf"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_136261300
Ze heeft tegenwoordig steeds meer driftbuien. Ik denk dat ze dat heeft gekregen nadat haar zusje geboren is. Juist omdat ze zo'n mama's kindje is en mij nu moet delen met een plakbaby. Ook al geef ik dr veel aandacht en doen we minstens één keer in de week wat samen kan ze waarschijnlijk nog steeds haar ei niet kwijt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:52:17 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136262506
Ahw, wat een lieve verhaaltjes hier O+
Anouk kan ook zo heerlijk knuffelen....en heerlijke driftbuien hebben :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136262610
Keshet, gefeliciteerd met je grote kleine meid! *O*
  zondag 2 februari 2014 @ 22:01:57 #235
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136263309
Hier een driftige, stronteigenwijze knuffelkont ;)

Zeker bij vermoeidheid wil hij alles anders, een romper ipv een onderbroekje, de blauwe beker en niet de groene, niet die kant op maar de andere kant etc etc :') En nadat wij een poging hebben gedaan zijn commando's om te zetten in wat vriendelijkere verzoeken, roept hij tijdens z'n dwarse buien dingen als "ik wil graag naar bed niet :( :( :( "

Maar ik krijg wel heel vaak "tien kusjes", wat neerkomt op een heuse kusjes-regen in een innige omhelzing met veel kwijl :Y) O+ Hij vind mij heel "pief", vind dat ik vaak "een goed idee" heb en hij vind mij ook erg mooi O+
Oude (on)bekende.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:08:01 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136263794
Helaas hier geknuffel of zo. Hoewel hij 's ochtends wel altijd naar me vraagt als iemand anders hem uit bed haalt. Maar iedereen is lief maar als iemand vraagt of mama ook lief is dan begint hij over iets anders.

Maar gelukkig vallen de nee-buien ook wel mee. Uiteindelijk krijg ik toch mijn zin ;)
  maandag 3 februari 2014 @ 08:08:18 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_136274737
Keshet, gefeliciteerd! *O*
Wat een raar idee dat als we een topic op mogen schuiven de kindjes al 4 jaar zijn. :o

quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dit wilde ik dus ook net posten :D

M fietste met papa op de dijk. Daar komen we eigenlijk niet zo vaak. M meteen: Sinterklaas kijken! Bij de intocht kwam Sinterklaas aan via de Waal en daar was dus ook een dijk. Vond dat ook zo knap!

Hier is het wel NEE en NIET!
- Nee! Niet naar bedje toe
- Nee! Niet slapen!
- Nee! Niet schone luier
- Nee! Niet naar tijgertje toe
- Nee! Niet jas/schoenen/sokken/broek aan
- Nee! Niet wandelen/fietsen/naar buiten (maar stiekem toch wel)

En commanderen inderdaad. Krijg je een leeg bord in je handen met "meer appelpoop". :')
Haha, hier ook precies zo: 'Nee, Niet Toet(knuffelolifant) hebben.', 'Nee, Niet een toetje.', enz. Maar hij zegt het nooit echt boos of driftig.

En het commanderen. Hij zegt er nu wel 'alsjeblieft' achteraan: 'Mama, op de grond zitten! Alsjeblieft..' :')

Gister waren we opeens aan het picknicken in het grote bos (hydrofiel van J. op de vloer, rozijntjes en drinken erop en Toet, M. en ik er omheen). Papa was de appelboom, dus daar werden de appels geplukt om op te eten. :Y)

[ Bericht 2% gewijzigd door Soempie op 03-02-2014 08:25:39 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 3 februari 2014 @ 08:30:12 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136274898
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:08 schreef Soempie het volgende:
Haha, hier ook precies zo: 'Nee, Niet Toet(knuffelolifant) hebben.', 'Nee, Niet een toetje.', enz. Maar hij zegt het nooit echt boos of driftig.

En het commanderen. Hij zegt er nu wel 'alsjeblieft' achteraan: 'Mama, op de grond zitten! Alsjeblieft..'

Gister waren we opeens aan het picknicken in het grote bos (hydrofiel van J. op de vloer, rozijntjes en drinken erop en Toet, M. en ik er omheen). Papa was de appelboom, dus daar werden de appels geplukt om op te eten.
Hier idd ook nooit boos of driftig idd. Hoewel vanochtend wel een beetje verdrietig "Niet naar de kindjes". "Niet Lucas toe".

M zegt wel dankewel (ook als ie speelgoed uit handen van zijn zusjes grist).

Picknicken onder de appelboom O+ O+
pi_136274940
Soemp, wat zoet, samen picknicken!

Het feest der herkenning _O-

M's favoriete woorden zijn 'nee' en 'mij', liefst gecombineerd in "NEEEEEEEEEE!! MIJ! :( "Mij doen!" is trouwens ook een hit. Ik probeer hem nu ook een beetje omgangsvormen bij te brengen, maar als ik jou zo lees heeft dat weinig zin, Mus? :P

Ik word ook voortdurend rondgecommandeerd. Zit ik net lekker, word ik gesommeerd: "mama bant uit!" omdat ik weer een of ander dansje of huppeltje moet doen }:| "Meer appelpoop", briljant _O-

M heeft ook heel vastomlijnde ideeën en houdt ook nog op die te herhalen totdat zijn verzoek ingewilligd is.... Gisteren heeft hij de halve Ikea bij elkaar geschreeuwd door overal "MITA.WIL.UIT!!! :( :( :( " te roepen (ik heb een Elmo gebaard }:| ) En in de auto naar opa en oma wilde hij sturen. En als ik dan zeg dat dat niet gaat, dan gaat hij gewoon door (mitasturemitasturemitasturemitasturemitasture) en als ik dat negeer, gaat hij nog steeds gewoon door (mitasturemitasturemitasturemitasturemitasture) :') Pas als ik een hele verhandeling hou dat M nog een beetje klein is, en dat hij heel goed kan sturen als we stilstaan, maar nog niet zo goed als we rijden, en dat hij dat nog moet leren, maar het nu nog niet mag van de politie, en dat stilstaand sturen wel leuk is, maar het niet opschiet, en opa en oma op ons wachten met het eten, dus dat we beter kunnen blijven rijden, houdt hij op. Ik ben er nog niet uit of hij nou daadwerkelijk behoefte heeft aan zoveel uitleg of dat hij halverwege mijn monoloog 'laat maaaaaar....' denkt :+

Mijn eigenwijs O+ Hij is niet zo van de liefdesbetuigingen maar wordt wel steeds knuffeliger. Voor het slapen gaan, komt hij bij me op schoot en legt zijn hoofdje op mijn schouder O+ Ik heb trouwens ook vaak goede ideeën Mus! :D (hijzelf trouwens ook: "Puzze mate. Ja, goetidee!" :D )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 3 februari 2014 @ 08:37:47 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136274959
CS :D _O-
pi_136274977
Teveel smileys he? :@ Ik O+ smileys :@

:+
  maandag 3 februari 2014 @ 08:41:36 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136274996
Ja dat ook. Maar ik moest vooral lachen om M die wilde sturen en jouw hele verhandeling daarover :D
  maandag 3 februari 2014 @ 08:59:06 #243
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136275184
Whaha, feest des herkenning weer! S. wil ook vaak sturen "Ikke nu graag sturen! Kom mama, andere stoel zitten!" En net als CS houd ik dan hele verhandelingen, waarin ook de politie voorbij komt :')

ik heb jullie verhalen gemist Soempie en CS :@
Oude (on)bekende.
  maandag 3 februari 2014 @ 09:00:39 #244
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136275208
Ik moest lachen om dat 'laat maar' denk dat dat het ook is :P
  maandag 3 februari 2014 @ 09:01:43 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136275219
*O* gepoept op de wc *O* En 10 minuten later nog eens....in dr onderbroek -O- :D
  maandag 3 februari 2014 @ 09:20:22 #246
30252 Soempie
Procreating
pi_136275443
/
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:01 schreef Susie het volgende:
*O* gepoept op de wc *O* En 10 minuten later nog eens....in dr onderbroek -O- :D
Ik las: 'gepost op de wc' *O*

:')

Maar wat goed! En tien minuten later nog even laten zien dat ze het ook nog in haar broek kan. :P :D

Mus, ik heb jullie hier ook gemist, maar zelfs ook de posters in het vorige topic. Ik wil zo graag meeposten en lezen, maar het komt er zo vaak niet van. Ik ga straks nog wat posten over lieve woordjes en acties, maar nu mag ik eerst een treinbaan bouwen met M. O+ (hier ook: 'jaaaa, goed idee!' en 'lief van jou, mama'. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136275726
Lief Mus :* M doet dat ook ja, ben je midden op de snelweg: "zo. Esse tlaar sture. Mama sture. Esse die stoel zitte. Ja. 8-) "

Soempie, posten op de wc :') Dat doe je stiekem, dat zeg je er niet expliciet bij O-) Goed hoor Susie! ^O^

Ik geloof dat M best wel gevoelig is voor Zwaarwegende Argumenten zoals 'dat mag niet van de politie' en 'opa en oma worden verdrietig' :7 Maar ik denk met name dat hij een serieuze reden wil horen en niet een gedachteloze 'nee' van mijn kant. En dat kan ik me ook best voorstellen.

Ik vind trouwens het spraatgebret van mijn kind best verwarrend soms :@ Gisteren gingen naar de Ikea dus, en toen kreeg M de winkel in het vizier. "Oh, Itea! Letters!" Ik zal met al helemaal suf te peinzen wat voor lekkers hij nou gevonden had :? Totdat ik me realiseerde dat hij daadwerkelijk de letters op het gebouw bedoelde :')

En was nog vergeten te vertellen dat M's verjaardagsfeestje heel geslaagd was O+ We waren met z'n twaalven, lekker in een restaurant (ideaal voor luie mensen zoals is :+ ) en M vond het super. Hij heeft een hele tijd met zijn verjaardagskroon opgezeten (gemaakt door z'n tante), lekker muffin gegeten en sap gedronken, cadeautjes uitgepakt en lekker bij alle opa's en oma's op schoot gezeten.
  maandag 3 februari 2014 @ 10:01:04 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136276146
Haha M zijn spraakgebret is verwarrend? :P

Sorry hij is te grappig :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136276160
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij hebben flexbso... dus betaal per uur en heb een contract voor gemiddeld 32 uur per maand....mogen we zo inplannen als het ons uitkomt.
En hoeveel meer per uur betaal je dan? Bij ons is het verschil tussen gewone BSO en flex BSO bijna 2 euro per uur. Dan zit je zo ver boven de maximale vergoeding dat je gewoon duurder uit bent dan dat je gewoon wel de normale uren afneemt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_136276256
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef laziness het volgende:
Haha M zijn spraakgebret is verwarrend? :P

Sorry hij is te grappig :D
Spraatgebret he? ;)

het was expres, mijn grap, wat doe je? -O- :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')