Het woord dat u zoekt is koppelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:24 schreef 0108daniel het volgende:
@Beel: klopt, normaal hoort het dat je die in MyAT te zien krijgt, misschien weet een moderator het?
Jazeker, zodra ik er tijd voor heb.quote:
Staafjes voor op de zijkant?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:58 schreef pjotr.vdv het volgende:
Hey allemaal
Ik zou ook aan een coint Pusher willen beginnen maar hoe kan ik aan de staafjes komen voor op de zijkant?
Hebben Jullie nog soms linkjes van de site waarop jullie alles besteld hebben ?
Bedankt
Die staafjes zijn polystyreen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef pjotr.vdv het volgende:
Zie reactie Daniël K&W / Bouw coin pusher/muntjes schuiver
Ik stuur je even een PBtje.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef pjotr.vdv het volgende:
Bedankt voor de reactie zou ik er anders enkele staafjes kunnen kopen ?
Werk jij met schuif ondergrond metaal of hout ?
Deze is van plastic.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef pjotr.vdv het volgende:
Omdat ik nog maar even actief ben kan ik je nog niet terug sturen ik zal je het volgende week laten weten.
als ondergrond bedoel ik de plaat waar de muntjes op liggen is deze van metaal of gewoon hout ?
Voeding had ik nog liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef pjotr.vdv het volgende:
Oke heb je soms nog enkele linkjes van de voeding, lichten en motor?
Bedankt
Jawel, echter krijg ik het niet voor elkaar om het plateau waar de muntjes op vallen soepel te laten glijden.quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:07 schreef Anettie het volgende:
Wow!!! ik heb net deel 1 even doorgelezen maar wat gaaf is dit en dat je dit kan maken!!
Met jou kunsten kan je dat haperende probleem ook wel oplossen![]()
Klopt, maar ik zag dat je ander materiaal gebruikt.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef HaerdenC het volgende:
mijne loopt nog altijd soepel en niks van geschuur. Er is ondertussen al UREN op gespeeldzou hem eens moeten decoreren maar ... 1001 andere dingen te doen
Woooow dat zijn veel punten!!!quote:Op maandag 29 september 2014 15:14 schreef 0108daniel het volgende:
Na een gezellig en leuk weekend zijn we inmiddels weer thuis.
We hadden voor bijna 200 duizend punten, dus konden wel wat leuks kopen
Voor een vriendin van me die erbij was hebben we de grootste knuffel uitgezocht die er was.
Voor mij een lavalamp en nog 6 koppen met coffee erop.
Alex (de man die punten inwisselt) kon ons nog van vorig jaar.
Ik liet hem de foto's zien van de pusher waar ik aan bezig was.
Hij vond het erg leuk en liet het aan de collega zien die achter de kassa zat.
Omdat ze het zo leuk vonden hebben we extra muntjes gekregen
Ook legde hij expres een stapeltje met punten in het speelveld met daarop een fishe van 5 euro + daarna nog een pakje kauwgom
Hier zijn een aantal foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alle punten staan hier op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha jazeker!!quote:Op zondag 21 december 2014 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus wat heb je veel punten gewonnen bij die kermis!
Ben je nog volop aan het spelen op je coin pusher?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |