Makkelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen sarcasme. Ik zou serieus geen 2 jaar zonder seks kunnen hoor.
haha handquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs mijn libido zou dat niet kunnen handlen
Eh okayquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijd om een meisje te versieren. Ik zal je wingwoman wel zijn.
Nu moet het wel lukken, VA.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijd om een meisje te versieren. Ik zal je wingwoman wel zijn.
Heuj, ik heb wel heloefs eerste zoen geregeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dit werkt heb ik ook eventueel interesse.
Met alle respect voor haar, maar je zult toch met iets leukers moeten komen als je mij wilt helpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heuj, ik heb wel heloefs eerste zoen geregeld.
Misschien kan je hier wel je baan van maken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, jij bent gewoon lastig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met alle respect voor haar, maar je zult toch met iets leukers moeten komen als je mij wilt helpen.
Lastig? Nee joh. Sinds ik je ken heb ik al 3 meisjes leuk gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, jij bent gewoon lastig.Misschien kan ik stoken in newb en loka's relatie.
Ja, anders kom ik niet op schoolquote:
Once you go black...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |