Spannend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk middagje met mij
stuur maar een dm dan spreken we specifieke dingen afquote:
Thnx. weltrustenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stuur maar een dm dan spreken we specifieke dingen af
ik ga nu slapen dan bespreken we het morgen
oja gefeliciteerd
Exact. Mijn postume autobiografie gaat dan later ook alle lesboeken vervangen op de basisschool.quote:
Precies. Goed ook dat je je niveau zo goed kan inschatten. Basisschool lijkt me prima geschikt inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Exact. Mijn postume autobiografie gaat dan later ook alle lesboeken vervangen op de basisschool.
Je moet die kinderen een goede basis meegeven natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Goed ook dat je je niveau zo goed kan inschatten. Basisschool lijkt me prima geschikt inderdaad
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet die kinderen een goede basis meegeven natuurlijk.
Wie en wat ik ben lijkt me vrij duidelijkquote:
Oh gefeliciteerd dan, heb je nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie en wat ik ben lijkt me vrij duidelijk
Ik ben ess, en jarig.
Aangenaam.
Ik sluip meestal langzaam ergens binnen en dan ineens ben ik een bekendequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd dan, heb je nog nooit gezien.
Mag je al alcohol kopen?
Oh ok.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sluip meestal langzaam ergens binnen en dan ineens ben ik een bekende
Ik heb wel al een fanbase ontwikkeld
En alcohol kopen mag ik al jaren, alleen moet ik wel iedere keer netjes mijn ID kaart laten zien, anders krijg ik het niet mee
ik ben dan ook heel goed in het sluipen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik heb je nog nooit ergens binnen zien sluipen
Oh ja, in onz, gc, rls en bnw zie ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben dan ook heel goed in het sluipen.
Stiekem ben ik overalquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, in onz, gc, rls en bnw zie ik.
Daar kom ik weinig, vandaar.
Ik kan er ook niets aan doen dat mensen mij zo lief vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef zovty het volgende:
Wat een hoop aandacht..
Is het een lekker sletje toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appeltaartquote:
Ja zeg ik ben hier nu de bejaarde met mijn 24 jaar oud, ga je geheugen eens opfrissen!quote:quote:![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat mensen mij zo lief vinden
Maar ik ben geen sletjewas grapje sgatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Appeltaart![]()
[..]
Ja zeg ik ben hier nu de bejaarde met mijn 24 jaar oud, ga je geheugen eens opfrissen!
[..]![]()
![]()
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Je meent hetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |