Dan komt er nog een celstraf bij en mogelijke schadevergoeding voor de slachtoffers als het pistool word gebruikt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef britneycheers het volgende:
Jezus die boetes voor nepwapens 2500 euro+ een strafblad
Met zulk soort handhaving kan je net zo goed een pistool op zak hebben met echte kogels want dan maakt het toch niet meer uit.
Tja, ik kom nog met grote regelmaat illegale alarmpistolen tegen en heb nog nooit een legale gezien.quote:
Duitsland is dat alles legaal dus daaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tja, ik kom nog met grote regelmaat illegale alarmpistolen tegen en heb nog nooit een legale gezien.
Ik kom ook vaker echte vuurwapens tegen dan neppe, maar wat moet je dan ook met een nep vuurwapen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef aijumu het volgende:
[..]
Duitsland is dat alles legaal dus daarom
In welk circuit waar jij rond?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik kom ook vaker echte vuurwapens tegen dan neppe, maar wat moet je dan ook met een nep vuurwapen.
Een met veel controles en tuig.quote:
Ah die bundespolizeiquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een met veel controles en tuig.
Toen die me losliet was ik snel weggerend, het was op een klaarlichte dag veel mensen waren er in de buurt. Dus achter mij aan gaan deed hij niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef xepera9 het volgende:
Waardoor ben je ontkomen, toen die man agressief werd?
Nee, niemand heeft genoeg interesse in me om er aan te beginnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik weleens over nagedachtheb jij dat gedaan?
Dat laatste ben ik met je eens. Hoewel een taser wel een behoorlijk zwaar (risicovol) wapen is. Een tijd geleden zag ik in bij een tankstation in België nog wel pepperspray liggen. Ik vind persoonlijk dat dat ter zelfverdediging best in een handtas zou mogen zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Toen die me losliet was ik snel weggerend, het was op een klaarlichte dag veel mensen waren er in de buurt. Dus achter mij aan gaan deed hij niet.
Natuurlijk erg dat dit soort mensen gewoon vrolijk hiermee wegkomen en dat als ik een taser bij wijze van spreken gebruik ik uiteindelijk gestraft word. een geldboete moet betalen misschien zelfs een celstraf en dat meneer een taakstraf moet doen. Gelukkig is het in andere landen anders.
Zelfverdediging wil ik ook zeker gaan doen ga ik binnekort aan beginnen weet alleen nog niet welke vechtsport.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef xepera9 het volgende:
Je hebt in ieder geval goed gereageerd door weg te rennen. Je was sneller en hem te slim af.
Zelfverdediging zou ik ook aanraden, daar kun je veel aan hebben. Je krijgt er een andere uitstraling door.
als ze je aan willen vallen dan doen ze dat toch wel hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft genoeg interesse in me om er aan te beginnen.![]()
Maar serieus: Voel je je onveilig (wat ik dus niet doe) dan is dat de beste keuze.
Ja in de Verenigde staten is pepperspray wel toegestaan maar natuurlijk niet te vergelijken met nederland. Ik had ooit wel is meegemaakt hier in Nederland dat een meisje pepperspray had en de politie het in beslag wilde nemen en haar vroeg wat ze ermee moest. Ze zei :" Ik moet mijzelf toch kunnen beschermen" Politie had ook zo iets van dat ze daar wel gelijk in had. Ze hadden de pepperspray niet in beslag genomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Hoewel een taser wel een behoorlijk zwaar (risicovol) wapen is. Een tijd geleden zag ik in bij een tankstation in België nog wel pepperspray liggen. Ik vind persoonlijk dat dat ter zelfverdediging best in een handtas zou mogen zitten.
Dat is het onderwerp van haar volgende topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
Moet je niet eerst vertellen welke kleren je vandaag aanhad en welke Marokkaan er deze week op je gezicht is klaargekomen?![]()
Dat is het onderwerp van 90% van haar topicsquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van haar volgende topic.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van 90% van haar topics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |