boven jequote:
kloptquote:
quote:
Ik heb kennelijk weer eens wat gemistquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb jij t meegekregen?zo ja was t terecht???
huhquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heb jij t meegekregen?zo ja was t terecht???
ik dus ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk weer eens wat gemist
whahaquote:
dunno.. snapte er niet veel van..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whaha![]()
wat heeft ie nou gedaan dan
Het lijkt dus op iets wat ze kennelijk niet door de beugel konquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dunno.. snapte er niet veel van..
hij had 2weken en toen is ie met 2 andere accounrs gaan rellen.. en nu hebtie 4 weken.. zoiets begreep ik..quote:
het mag wel via pm hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dunno.. snapte er niet veel van..
Echt een actie voor hemquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij had 2weken en toen is ie met 2 andere accounrs gaan rellen.. en nu hebtie 4 weken.. zoiets begreep ik..
maar waarvoor heeft ie de eerste 2 weken voor gekregen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij had 2weken en toen is ie met 2 andere accounrs gaan rellen.. en nu hebtie 4 weken.. zoiets begreep ik..
iddquote:
uhhhhm of een noord korea grap of datie zei teamoognip ofzow... ja i know vaag en weard enzo.. maar ik was er ook niet bij..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar waarvoor heeft ie de eerste 2 weken voor gekregen?
ik ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhhhm of een noord korea grap of datie zei teamoognip ofzow... ja i know vaag en weard enzo.. maar ik was er ook niet bij..
Wij allemaal niet, denk echt dat het een gevalletje was van je moet er bij zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhhhm of een noord korea grap of datie zei teamoognip ofzow... ja i know vaag en weard enzo.. maar ik was er ook niet bij..
loop zequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
hij was nog niet heel rouwig ofzo dus boeiend... ik ga hardlopen toedels![]()
Ik denk dat Bos dat achter de schermen kan lezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bedoel waar kan je dat lezen?
Heb ik gelekt??quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Bos dat achter de schermen kan lezen.
quote:
ik weet hetquote:
Ik was inderdaad even in de badkamer die niet waterpas isquote:
Hier een beetje zoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad even in de badkamer die niet waterpas is![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier een beetje zoutHaastklusje vermoed ik. Allemaal nieuwbouw hier. Meer appartementen schijnen er last van te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar?![]()
. Het is gemeld bij de zorginstelling, aan hun om stappen te nemen natuurlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En vandaag nog over je buren lopen klagen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haastklusje vermoed ik. Allemaal nieuwbouw hier. Meer appartementen schijnen er last van te hebben![]()
. Het is gemeld bij de zorginstelling, aan hun om stappen te nemen natuurlijk.
Ik heb het even gezegd ja. Al was het gisteren alleen even kort hamertje tik. Niet zo erg als vandeweek met het geboor. Wel niet gevraagd wat ik de volgende keer het beste kan doen, maar ik denk dat het gewoon op bellen naar kantoor aan komt. Daar is toch 24/7 iemand aanwezig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vandaag nog over je buren lopen klagen?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het even gezegd ja. Al was het gisteren alleen even kort hamertje tik. Niet zo erg als vandeweek met het geboor. Wel niet gevraagd wat ik de volgende keer het beste kan doen, maar ik denk dat het gewoon op bellen naar kantoor aan komt. Daar is toch 24/7 iemand aanwezig.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of je Tena Lady nodig hebt.
Wat is er mis met always?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of je Tena Lady nodig hebt.
Dat nummer gaat inderdaad nogquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een mooi nummer
Neuh meer Bon Jovi in het algemeenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]was je in de war met een ander nummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |