Ja Damn shit. Dit is kut.

Ik ben erg van het principe dat mensen zelf illusies mogen wekken wie ze zijn op het internet. Op het internet kan je namelijk alles zijn wat je wilt en ook een bepaald imago aannemen. Vaak helpt het als je UI ook een beetje matcht met je posts.
Nu heb ik dus een FOK!er die ik wel mag altijd aangezien voor een norse 30-jarige en een vriendin van 6,2/10 met basismontuur en een simpele uitstraling. Deze FOK!er zou een typische uitstraling hebben in mijn ogen zoals een FOK!er dat heeft. Niet überlelijk, maar ook niet een hunk.
Nu ben ik dus via via (heel diep in diegene zijn PoHi gravend) achter zijn ware identiteit gekomen en die bevalt mij niet.

Het gaat namelijk om een hippe 20-er met een vlot kapsel die zomaar zich zou kunnen hebben aangemeld bij BNN als talent.
Klacht: De echte identiteit van een -niet nader te noemen(!)- FOK!er weten en de hele illusie achter de persoon kwijt zijn.
Disclaimer: Elke vorm van doorspeling van privé-gegevens naar aanleiding van dit topic wordt afgeraden. De desbetreffende TS is niet aansprakelijk voor eventuele ellende. Inhoud van de OP is noodzakelijk gericht op het bijbehorende effect, niet het ontmaskeren van gebruikers van het FOK!Forum. Privé-gegevens van de omschreven persoon in dit topic worden niet doorgespeeld. Verder kent u het wel, Gr. Gr.- [ Bericht 10% gewijzigd door Zaktabak op 21-01-2014 23:19:37 ]
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.