En zo is het maar net..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ik ben het sowieso niet eens met god (wat ik overigens bewust met een kleine letter g schrijf).
Nou wil ik niet beweren dat hij een makkelijke job heeft, maar laten we even eerlijk wezen. Kijk eens om je heen. Honger, oorlog, ellende, ziekte, oneerlijkheid, armoede, de wereld staat in brand.
Die lamlul heeft er nogal een potje van gemaakt. En dat is een understatement.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:45 schreef Targaryen het volgende:
Hoe kan je het eens of niet eens zijn met iets wat niet bestaat?
Ik besta. Ik ben. Ik ben liefde. Ik en de heer zijn EEN samen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ik ben het sowieso niet eens met god (wat ik overigens bewust met een kleine letter g schrijf).
Nou wil ik niet beweren dat hij een makkelijke job heeft, maar laten we even eerlijk wezen. Kijk eens om je heen. Honger, oorlog, ellende, ziekte, oneerlijkheid, armoede, de wereld staat in brand.
Die lamlul heeft er nogal een potje van gemaakt. En dat is een understatement.
Je durft nogal voor een christenfundamentalist om jezelf voor god te plaatsenquote:
Dus God is in jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef Fusions het volgende:
[..]
[..]
Ik besta. Ik ben. Ik ben liefde. Ik en de heer zijn EEN samen.
I AM GOD.
Mensen kiezen met hun vrije wil zelf dat die dingen liever doen dan elk ander helpenn.
Wauw, dus welke drugs is het nu? Daar moet ik ook wat van hebben!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef Fusions het volgende:
[..]
[..]
Ik besta. Ik ben. Ik ben liefde. Ik en de heer zijn EEN samen.
I AM GOD.
Mensen kiezen met hun vrije wil zelf dat die dingen liever doen dan elk ander helpenn.
goed punt, maar het gaat wel over god. misschien is die ervarenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zijn verhaal is te samenhangend voor lsd.
Yes. In iedereen zelf.quote:
DMTquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:52 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Wauw, dus welke drugs is het nu? Daar moet ik ook wat van hebben!
Aan de dmt kun je niet FOK!en maat, believe you me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |