ik weet utquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat klopt, je bent een kreng
Prioriteiten he. Nee ben meer aan het klooien dan spelen
Joint draaien of "vroeg" mijn nest induiken?
Aaahquote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Yo, ik moet zo naar school
Ja, eerst alles van me willen weten en dit en dat en ben ik helemaal geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, eerst alles van me willen weten en dit en dat en ben ik helemaal geweldig.
En dan dit. Snap er geen fuck van
Hahaha ik kijk wel effe, want die date hiervoor was precies zo.quote:
Vrouwen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ik kijk wel effe, want die date hiervoor was precies zo.
Ook mij gevraagd of ik haar wilde daten, en daarna geen moer
meer zeggen en dood negeren.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kudweifen zijn het allemaal
Snap ik. Vind het ook echt wel jammer voor je hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vind wel jammer eigenlijk. Maar goed.
Ook handigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:55 schreef Amarantha het volgende:
Bleh ben nog best moe maar ik ga mijn bed niet meer in. Over 6 uur ben ik bij een vriendin en voor die tijd ga ik nog even allemaal dingen doen
Als ik nu mijn bed weer in ga dan blijf ik weer tot laat liggen of ik ga er voor 3 uurtjes weer in.. kan ik beter wakker blijven. Over een half uurtje ofzo ben ik ook wel over mijn slaap heenquote:
Ook goedemorgen Ama.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat Vaseline hier nog langskomt de komende 2 uur
Ja precise, of lekker koffie gaan drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik nu mijn bed weer in ga dan blijf ik weer tot laat liggen of ik ga er voor 3 uurtjes weer in.. kan ik beter wakker blijven. Over een half uurtje ofzo ben ik ook wel over mijn slaap heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |