quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mod zijn in onz en er nooit zijn
Komt op hetzelfde neer toch
Onterechte bedoel je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Moira voor modquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
Beter dan primaquote:
Ik ben fransquote:
Ben je een beetje zuur mono?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Janken omdat je collega op SEX er nooit is, terwijl je zelf nooit in ONZ bent
lompe's policy is noord kroea policyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb net een onjuiste ban gekregen in jullie tinychat room
Op welke manier wordt daar eigenlijk last van ondervonden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:21 schreef Tally het volgende:
Ja een beetje janken dat er nog een sc bij moet in ONZ en dan lekker op TC gaan zitten tikken.
Zegt toch genoeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
hier kreeg ik eens een FOK!ban voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lompe's policy is noord kroea policy
Werkte ik bij een groot concern?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan meepraten
Niet meer bij dat grote concern aan het werk toch?
Denk wat je wil denkenquote:
Gaat het niet om 'voor de schermen'? Da's toch wel belangrijk als mod?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Tally het volgende:
[..]Ja want jij ziet hoe vaak ik hier ben
Die heb ik vaak genoeg gehoord. Meer dan vaak genoegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, mijn Ph waardes zijn normaal. Ik geef gewoon mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |