ja manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja echt?
en ook stokstaartjes?
Nee, of hij op FOK! zit of een ban heeft kan mij aan mijn kringspier oxideren. Het is alleen onzin om kanjer te zeggen ipv kanker omdat dat niet mag. Dan zou kanjer ook niet moeten mogen, want iedereen begrijpt het doel, kijkend naar de context.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je dat hij een ban krijg ofzo
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja man
ben je er nog nooit geweest?
vroeger wel hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat laatste zal wel niet mogen
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef xcachet het volgende:
Nou zeg. Rodawa is m' fok vriend
Mag ik geen vrienden hebben?
jij openbaart dm's toch ook niet omdat het niet magquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, of hij op FOK! zit of een ban heeft kan mij aan mijn kringspier oxideren. Het is alleen onzin om kanjer te zeggen ipv kanker omdat dat niet mag. Dan zou kanjer ook niet moeten mogen, want iedereen begrijpt het doel, kijkend naar de context.
zie welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar naar welke zoo gaan we dan? Want ik weet niet of blijdorp pinguins heeft
je negeert mij ook hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik had vroeger serieus een Blijdorp-abonnement. Ik was een beetje autistisch omtrent dieren. Nu haat ik enkel mensen nog.
Littlerabbit
Misantroop
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik had vroeger serieus een Blijdorp-abonnement. Ik was een beetje autistisch omtrent dieren. Nu haat ik enkel mensen nog.
Littlerabbit
Misantroop
Dit is appels met bananen vergelijken sof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
jij openbaart dm's toch ook niet omdat het niet mag
jij rijdt toch ook niet door rood omdat het niet mag
jij steelt toch ook niet omdat het niet mag
of je het er nou mee eens bent of niet
bannen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is appels met bananen vergelijken sof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |