quote:
denk het nietquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]ja
ezell en ik als het stelletje naar huis gaat
Ga je haar dan ook dronken voeren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]ja
alcholistenpartyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]ja
quote:
su·per·la·tief (de; m; meervoud: superlatieven)quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]ja
quote:
dus je bent niet goed in autorijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
su·per·la·tief (de; m; meervoud: superlatieven)
1
(taalkunde) de overtreffende trap: ‘best’ is de superlatief van ‘goed’
we gaan wel pizza eten bij ezelleleleellelelleelequote:
mag ik ook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan wel pizza eten bij ezelleleleellelelleele
jij bent echt kanjerdomquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dus je bent niet goed in autorijden
We? Wie komen nog meer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan wel pizza eten bij ezelleleleellelelleele
misschien straks toch?quote:
drie slokjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien straks toch?
en dan schijnheilig 1 slok nemen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
MEDEDELING
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ezell is zwanger van een tweeling.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
jij en ikquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
MEDEDELING
Etsu is niet zwanger hij bleek gewoon dik te zijn xD
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nog steeds ja, ik was mijn kind al vergeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
MEDEDELING
Ezell is zwanger.
ik geloof dit nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
MEDEDELING
Ezell is zwanger van een tweeling.
Vader: Onbekend.
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar heb je tjacka toch voor?
ik kom toch wel binnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent hier niet welkom.
[..]
Opruimen alles.
dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
etsu is nog kutter dan normaal
wel een prestatie
ik vind je vanavond grappigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
etsu is nog kutter dan normaal
wel een prestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |