maakt me niks uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergelijking is scheef.Het is eerder zoiets:
Je mag niet iets meenemen wat niet van jou is, dat is stelen. Maar je mag het wel stelen als je, wanneer je betrapt wordt, zegt dat je het wel terug zal brengen.
Blijdorp ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Objectief kan niemand dit in Nederland ontkennen met welke dierentuin dan ook burgers zoo is kanjer mooi
Je bent zelf een kanjerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Objectief kan niemand dit in Nederland ontkennen met welke dierentuin dan ook burgers zoo is kanjer mooi
quote:
Waar heb jij last van?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
litterabbit ook
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die ene keer samen was goed genoeg, ik ben ook niet uit op een relatie met je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
One moment of silence for our friend in the friendzone.
Sorry
Hahaha
Hoezo dat? je had toch nog 10 euro voor deze week?quote:
haha hommoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging 2 en half jaar geleden toen mn vriendin en ik in nederland waren in de winter naar winter burgers zoo romantisch he.
ik ben de enige die dat mag gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
LETMEIN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe heet je en waar? Zal ik je even uitscheldenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging 2 en half jaar geleden toen mn vriendin en ik in nederland waren in de winter naar winter burgers zoo romantisch he.
uitgegevenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo dat? je had toch nog 10 euro voor deze week?
hoezo is dat hommoquote:
dubium op lightbringerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet je en waar? Zal ik je even uitschelden
wat is dat voor raarsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)21570&type=2&theater
wtfdie piercing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |