Heb je dat ook in 't Nederlands?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef KaMo het volgende:
Vandaag de recce gehad voor 48hfp van begin maart. Kei mooie locatie, heb er super veel zin in! Binnenkort meer!
Nice.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef KaMo het volgende:
Beetje bezig met het uitzoeken van mijn footage uit Thailand. Brengt me helemaal terug in het moment!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The bare minimum companion for stills and video.quote:"I learned a lot about what makes the E-M1 such an effective camera for filmmakers. [..] With most cameras you add rigs for stabilisation, EVFs for monitoring, even external recorders to bump the quality up. With the E-M1 you don’t do any of that, you just pick a lens and shoot a video. I find this very liberating. With this camera you can get stuff done with alarming efficiency without so much as a tripod."
48hfp Breda it is!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:53 schreef shiznuts het volgende:
Ah, ok, nice.Maart is het ook al bijna!
Welk festival ga je die naar submitten dan?
Ah.Domme vraag dan. https://www.48hourfilm.com/
Wat is je beef met X? Zodra de knop om was wou ik echt niets anders meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef videonatic het volgende:
Hopelijk komt er ooit nog een waardige opvolger van final cut pro 7nog steeds een van de beste
Heb je al eens een workshop gevolgd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Ik overweeg een arm en vest bij mn GlideCam te kopen
Dit krijg ik niet voor elkaar
Documentaires en videoclips is niet te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat is je beef met X? Zodra de knop om was wou ik echt niets anders meer.
But why.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef videonatic het volgende:
Documentaires en videoclips is niet te doen.
Ik ken ook genoeg editors die de overstap van FCP7 naar Premiere hebben gemaakt, terwijl ze gewoon hun iMac of Mac Pro hebben gehouden. Wat zijn jouw tegens behalve een workflow die je misschien prettiger vindt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
But why.
Ik ben wel momenten tegengekomen dat de magnetic timeline zoals ze willen dat je 'm gebruikt je tegen gaat werken, maar dan ram ik alles shots gewoon op een placeholder of gap als basislijn en presto.
Op zich geven die coptertjes fraaie luchtbeelden, ik vind alleen de montage nogal eh...zenuwachtig, alsof een schot niet langer dan een halve seconde mag duren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:59 schreef shiznuts het volgende:
Legality is nog maar de vraag, maar wat nice.
Of wat dacht je hiervan:
Dang.
En deze persoon heeft helemaal begrepen hoe je 'em gebruikt en de footage edit:
* shiznuts nu een DJI Phantom met H3-2D wil...
Kit excl. GoPro zet je 749,- euro weg zie ik. Valt me op zich mee.
Fully rigged set-up:
Dat was nogaltijd beter dan toen de videocamera kwam je door de bezitter getracteert werd op vier uur hun kinderen op het strand en eten met elli en bert uit hoevelaken die ze daar hadden leren kennenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich geven die coptertjes fraaie luchtbeelden, ik vind alleen de montage nogal eh...zenuwachtig, alsof een schot niet langer dan een halve seconde mag duren.
Een beetje zoals een jaren 70 super8-vakantiefilm eruit zag omdat pa wel film van zijn vakantie wilde maar 45 gulden voor drie minuut vijftien film toch een beetje te ver in de papieren liep.
En dan kreeg je twee hele weken kramperen in Transandijvië in drie minuten gepropt
Hou uit, schei opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat was nogaltijd beter dan toen de videocamera kwam je door de bezitter getracteert werd op vier uur hun kinderen op het strand en eten met elli en bert uit hoevelaken die ze daar hadden leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |