Lekker bezig, wij zijn ook bezig aan 2 films. Een 48hfp en nog een korte filmquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zo, het script voor onze korte film is klaarNu de locatie nog regelen
Shittt...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.cameranu.nl/nl(...)ody/h259_2053_461544
1499 voor de GH4 dus. niet 1999... damn ......
Heeft gewoon weathersealing en what-not. Oerdegelijk. Sowieso begrijp ik nooit die commotie over bouwkwaliteit, los van dat dat bij de GH4 vast wel snor zit. Ik heb nou nooit gehad dat knopjes van m'n camera's vlogen of wat dan ook. Al is dat ding uit plastic Lego-steentjes opgebouwd, als ik ermee prima schieten kan, wat zou het?quote:De behuizing van de DMC-GH4 is zowel aan de voor- als aan de achterkant verstevigd met een frame van een gegoten magnesium legering om zelfs het meest rigoureus gebruik het hoofd te kunnen bieden.
Daarnaast is de constructie spat- en stofvrij dankzij de verzegeling die op elke voeg, schijf en knop is aangebracht. De sluiter is opnieuw ontworpen zodat deze tot wel 200.000 sluitingen meegaat*.
Even tussendoor:quote:Op zondag 9 februari 2014 12:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
Man man man wat een ding...
Die multi burst is ook snel zeg.... Shittt![]()
Wanneer verkrijgbaar ?
Nee ik ben zo iemand die geen FB heeftquote:Op zondag 9 februari 2014 12:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Even tussendoor:
Ben jij zo iemand die in elke FB post de laatste letters dubbel doetttt?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee ik ben zo iemand die geen FB heeft
Ja, daarom wil ik ook de OM-D E-M1 én de GH4. Gaat me voornamelijk eigenlijk ook om foto en had de 5DmkIII ook wel overwogen, maar die is te groot en geen fully articulated (touch)screen, bovendien moet je dan dikke toeters van dure lenzen kopen en het moet bij mij juist alles portable blijven. Dus pancakes e.d. . Dus voor foto is de OM-D E-M1 briljant.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
shiznuts: ik zeg ook 'voorlopig' he... Ik heb mijn 5dIII ook nodig voor fotograferen en daarin is zo'n type body voor mij gewoon perfect. Maar er bestaat een behoorlijke kans dat de GH4 bij mij uiteindelijk ook gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |