Ik ook inderdaad, die beelden waren niet gecensureerdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vond die knieoperatie van gisteren schokkender
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gebeurt toch niet op onze mooie staatsomroep
Dat zijn gewoon de dagelijkse hersenspinsels van een of andere dwaas man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef LazyDave het volgende:
Assad lijkt dan ook heel wat minder bloed aan zijn handen te hebben, dan word gesuggereerd.
Ik weet niet in hoeverre dit waarheid is?
http://www.dailystormer.com/syrian-sense-why-the-jews-hate-assad/
Niet veel mensen denken dat deze meneer een heilige is alleen er is nogal een bias naar de rebellen toe die net zo erg zijn.quote:
Compleet anders, gek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Confetti het volgende:
Timmermans zat weer te raaskalken dat Assad een oorlogsmisdadiger is omdat hij mensen laat martelen.
EN BUSH DAN? Smerige hond.
Dat doet ik niet, maar moeten we dan maar de linkse staatsomroep serieus nemen? Die website is vrij nationalistisch, net zoals Assad zelf ook een nationalist is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de dagelijkse hersenspinsels van een of andere dwaas man.
Hoe komen mensen er toch bij om dat soort websites serieus te nemen?
Waterboarden voor info is niet hetzelfde als ogen uitsnijden, ledematen amputeren en nagels uittrekken voor de leuk.quote:
Maar je kunt ook oorlogsmisdadiger zijn door te liegen over je casus belli en bruiloften op te blazen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef waht het volgende:
[..]
Waterboarden voor info is niet hetzelfde als ogen uitsnijden, ledematen amputeren en nagels uittrekken voor de leuk.
Ja maar dat gebeurde onder democratische controle, en was juridisch gezien geen oorlogsmisdaad. Niet voldoende althans.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:10 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Maar je kunt ook oorlogsmisdadiger zijn door te liegen over je casus belli en bruiloften op te blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |