Castratie ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn als hij zijn kruis morgen nog heeft
Lees, de heren... De dames verdedigen hemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Waarom doen ze nu net alsof Jim niks goeds doet.![]()
Ze schijten hem gewoon.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als morgenochtend alle kruizen uit de broeken van Rienk geknipt blijken te zijn.
Beter met een oog open slapen met die psychobil in de buurtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als morgenochtend alle kruizen uit de broeken van Rienk geknipt blijken te zijn.
Ik denk niet dat Vanas dat verschil doorheeft kentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef beequeen het volgende:
Echt, Andrea doet maar wat. Lijkt in de verste verte niet op een schoonheidsbehandeling.
Oh wacht......
Logisch; dat is haar vervangster, althans: zo is het Aike verteld. Maar die vriendin weet inmiddels beter; die behoudt die positie, want Aike zal een vriendelijk ontslagbriefje krijgen van haar werkgever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.
Tsja naja, die hebben nu een goede smoes omdat ze vol op Peter kunnen, maar anders was het wellicht lastiger geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lees, de heren... De dames verdedigen hem(behalve andrea)
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Emil meld even dat Jimmy waarschijnlijk een probleem gaat maken van de huidige structuur.
Heeft jimmy ook wel door laten schemeren aan Emil
Ik hoest meestal in iemands gezichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
Andrea die in haar handen hoest tijdens het masseren
Jimmy ging vol in de aanval richting Aike over het"op een ochtend zelf besloten" management-teamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Emil meld even dat Jimmy waarschijnlijk een probleem gaat maken van de huidige structuur.
Heeft jimmy ook wel door laten schemeren aan Emil
Ik weet niet hoor. Paar dagen geleden werd er gezegd door Peter dat hij ruzie moest maken (Met de nieuwe) en dat hij dan weggestemd kon worden.. M.a.w hij wil naar huis en ik denk dat ze daar niet nog een opgever willen, dus dealtjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja naja, die hebben nu een goede smoes omdat ze vol op Peter kunnen, maar anders was het wellicht lastiger geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |