Ik heb in het begin ook nergens gezegd dat mensen niet hun best willen doen voor elkaar in bed. Mijn punt was alleen dat wij niet moeten doen alsof de mens zich daadwerkelijk heeft ontwikkeld als een tolerant wezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet hoe het feit dat singles ontevreden zijn over hun seksleven uitwijst dat mensen niet hun best doen voor elkaar in bed. Er zijn meerdere, veel plausibelere redenen te bedenken voor deze uitkomst.
Dit.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Dipkip het volgende:
Je stelt dat 'de meeste vrouwen' niet hun vriend anaal willen stimuleren. Je onderbouwing daarvoor is dat veel mensen zich negatief uitlaten over hun seksleven. Vervolgens zie je bronnen die aangeven dat mensen in relaties gemiddeld tevreden zijn met hun seksleven en zeg je dat juist het feit dat singles ontevredener zijn dan mensen met relaties, bewijs is dat mensen niet hun best willen doen.
![]()
Ik vind je echt heel wazig redeneren. Maar ik denk niet dat we goede bronnen gaan vinden over welk percentage van de vrouwen hun vriend wel eens gevingerd heeft (hoewel het viva forum er ongetwijfeld een topic over heeft). Of wel of niet vingeren bepalend is voor algehele tevredenheid over het seksleven durf ik te betwijfelen. Ik denk vooral dat mensen experimenteler zijn dan je zou denken als je je baseert op geouwehoer in de kroeg. Natuurlijk gaan je maten je niet vertellen dat ze het maar wat lekker vinden als hun vriendin ze vingert tijdens het pijpen. Maar neem van mij aan, meer dan genoeg mannen hebben dat meegemaakt, dus meer dan genoeg vrouwen doen zulke dingen.
Er wordt alleen niet zo over gepraat want ieuw poep.
Dat is omdat het zonde is om zoiets lekkers te laten lopen als je er eenmaal achter bent wat voor bazig orgasme het je kan brengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:39 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Ieder zijn ding natuurlijk, maar snap/wist niet dat er zoveel mannen zijn die graag de 'receiver' zijn, had ik niet echt verwacht eigenlijk.
Monopoly houdt wel van een beetje anale stimulatiequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is omdat het zonde is om zoiets lekkers te laten lopen als je er eenmaal achter bent wat voor bazig orgasme het je kan brengen.
Kan dit bevestigen als man zijnde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef Buurpoes het volgende:
De meeste mannen willen dat volgens mij niet. Dus nee, ik heb er geen ervaring mee.
Zeg, lees dan ook ff m'n andere reacties hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Monopoly houdt wel van een beetje anale stimulatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |