Gedaan. Leuk hoor. Wat is de vervolgstap?quote:
weet niet, zie welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Gedaan. Leuk hoor. Wat is de vervolgstap?
Ben benieuwd. Hopelijk komt er wat uit.quote:
dat iemand gunnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk komt er wat uit.
Als je maar een ding beloofd, dat je altijd hiero blijft posten.
De achterliggende gedachte niet daarin herkennenquote:
ja?quote:
Wees direct, dat kunnen vrouwen wel waarderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Muto het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte niet daarin herkennen. Dat is een manier om niet-slijmerig aan te geven dat ze gezellig is hier.
maar misschien krijg ik ook wat meer levenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk komt er wat uit.
Als je maar een ding beloofd, dat je altijd hiero blijft posten.
je weet toch van die ziekte?quote:
Ik zeg toch niet dat je dan ook 500 posts per dagen moet zetten? Alleen dat je niet helemaal weg moetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
maar misschien krijg ik ook wat meer leven
eetzequote:
hoe vaak heb je het al geluisterd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
Free (feat. Emeli Sandé & Nas), a song by Rudimental on Spotify.
door sof heb ik dit nummer ontdekt
einde bericht
[..]
eetze
ik luister nuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
Free (feat. Emeli Sandé & Nas), a song by Rudimental on Spotify.
door sof heb ik dit nummer ontdekt
einde bericht
[..]
eetze
geen ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je dan ook 500 posts per dagen moet zetten? Alleen dat je niet helemaal weg moet.
Is dit trouwens de jongen waarvan je ooit hier hebt gezegd dat 'ie leuk was?
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
aicon als jij je k0ppie langer wil h0uden dan m0t je eem heel vl0t n0rmaal praten:@van die samantha uit probleemwijken
ze snapt niet dat een 0 en een o niet hetzelfde zijn?
baasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
kees
waarom vindt dat meisje hem leuk
geen ideeniet zo vaak als jij iig, ben nummers al vrij snel zat op één dagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe vaak heb je het al geluisterd?
wat is er nou?quote:
92 keer is wel veel ja, ik luister hem nu ook wat minder, is meestal alleen de eerste dag zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen ideeniet zo vaak als jij iig, ben nummers al vrij snel zat op één dag
waarom?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
kees
waarom vindt dat meisje hem leuk
kan wel gerust jaren naar 1 nummer luisteren, maar na een keertje of 5 op een dag heb ik er vaak wel genoeg vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
92 keer is wel veel ja, ik luister hem nu ook wat minder, is meestal alleen de eerste dag zo
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan wel gerust jaren naar 1 nummer luisteren, maar na een keertje of 5 op een dag heb ik er vaak wel genoeg van
ja dat is zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan wel gerust jaren naar 1 nummer luisteren, maar na een keertje of 5 op een dag heb ik er vaak wel genoeg van
ah dankjewelquote:
Geen Ein Kompliment 10x op repeat luisteren tijdens het ontwaken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
mijn id verloopt op 26-01 en ik kan pas vrijdag (24-01) een nieuwe aanvragen die ik dan pas volgende week kan ophalen.
heb ik nu een probleem?
Alleen als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
mijn id verloopt op 26-01 en ik kan pas vrijdag (24-01) een nieuwe aanvragen die ik dan pas volgende week kan ophalen.
heb ik nu een probleem?
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
heb ik nu een probleem?
ik heb een nummer 530 keer geluisterdquote:
WTFquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een nummer 530 keer geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |