weet nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
srsly though, wat is er gezegd? Blijft er contact?
bijnaquote:
hihihihihihih een bus nemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
hij vroeg wanneer ik de bus neem
en ik weet wel zijn naam omdat vriendin hem vond op fb, maar hij weet de mijne niet lol
Je stelt jezelf nooit ff voor aan vreemden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
en ik weet wel zijn naam omdat vriendin hem vond op fb, maar hij weet de mijne niet lol
neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je stelt jezelf nooit ff voor aan vreemden?
sof gaat altijd vreemdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
doe normaal johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef Taexon het volgende:
Every f**king night with the same f**king tune
All I f**king hear is her "boom boom boom"
waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
vraag zijn nummer omgquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
maakt niet uit, zolang hij in zijn gedrag maar volwassen isquote:
/carequote:
nee hij dacht 16 of 17quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent dus 18, maar hij dacht 17. Jeetje.
hoe ging je tentamen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |