Golddigger!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Werken er ook dikverdienende kei slimme homo's bij zo'n callcenter? Want dan wil ik wel zo'n callboy
Ik voel mij vereerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
de meest irritante.. Maar dat past wel bij de user
Niet nodig, heb zelf gold.quote:
Dan moet je dat "dikverdienende" weg latenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet nodig, heb zelf gold.
Het gaat me er meer om dat ze slim zijn, blijkbaar heel gezellig en voor zichzelf kunnen zorgen met dat dikke salaris
Je kan nooit genoeg gold hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet nodig, heb zelf gold.
Het gaat me er meer om dat ze slim zijn, blijkbaar heel gezellig en voor zichzelf kunnen zorgen met dat dikke salaris
Een jaarinkomen tot +/- 80.000 euro maakt gelukkig had ik ergens gelezen. Daarna maakt het niks meer uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg gold hebben natuurlijk.
Daar betaal je nooit een Veyron vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een jaarinkomen tot +/- 80.000 euro maakt gelukkig had ik ergens gelezen. Daarna maakt het niks meer uit.
Nee. Want dat is noodzakelijk voor dat eigen onderhoud op een niveau wat ik prettig vindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je dat "dikverdienende" weg laten
Daar ben ik t niet mee eens, maar dat verwijten mensen me wel eens, dat ik niet genoeg carriere- of salarisdrang hebquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg gold hebben natuurlijk.
Dat mag je niet zeggen! Schaam je!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want dat is noodzakelijk voor dat eigen onderhoud op een niveau wat ik prettig vind
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als er maar genoeg geld is om dingen te doen samen,maakt me dan niet uit waar het precies vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want dat is noodzakelijk voor dat eigen onderhoud op een niveau wat ik prettig vind
Ik vind t idd leuk om samen dingen te doen. En samen daarin bij te dragen. En dan heb ik een "hekel" aan minder kunnen doen omdat de ander het geld niet heeft. Daarentegen ook niet te beroerd om dan bij te springen. Maar een bepaalde balans moet er wel zijn, vind ik persoonlijk. Ik zou t nl aan de andere kat ook niet fijn vinden als de ander altijd maar zou betalen voor me.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als er maar genoeg geld is om dingen te doen samen,maakt me dan niet uit waar het precies vandaan komt.
Beiden 1200 euro?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:30 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin en ik schrijven iedere maand hetzelfde bedrag (meestal 1200) over naar een rekening. Daar betalen we de gezamenlijke dingen van. Werkt prima. Erg genoeg is dat nog maar net voldoende.
Hangt er nogal vanaf waar je woont. In Thailand ben je koning en in Geneve kan je nauwelijks wonenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een jaarinkomen tot +/- 80.000 euro maakt gelukkig had ik ergens gelezen. Daarna maakt het niks meer uit.
In New York Upper East Side heb je een paar maanden huur en dan sta je op straatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf waar je woont. In Thailand ben je koning en in Geneve kan je nauwelijks wonen
En daar zal niemand gelukkig van wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In New York Upper East Side heb je een paar maanden huur en dan sta je op straat
Ik weet niet meer precies waar ik het gelezen heb hoor. Maar waar het op neer komt is dat je met dat inkomen voor zekere zaken zult moeten sparen, wat de aanschaf meer voldoening geeft. Boven dat inkomen verdien je genoeg en heb je genoeg krediet dat sparen voor iets eigenlijk niet meer nodig is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar betaal je nooit een Veyron van.
Ja, gemeten naar west-Europese maatstaven dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hangt er nogal vanaf waar je woont. In Thailand ben je koning en in Geneve kan je nauwelijks wonen
Nog steeds een groot verschil tussen steden. Maar goed dat is allemaal wat ingewikkeld voor nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, gemeten naar west-Europese maatstaven dan.
Met 80.000 zul je denk ik idd niet veel kunnen krijgen in Kensington, maar het is een gemiddelde. Irritant dat ik het onderzoek nu niet kan vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog steeds een groot verschil tussen steden. Maar goed dat is allemaal wat ingewikkeld voor nu.
Ik vind er al een heel verschil zitten tussen Amsterdam, Utrecht vs Sittard of schubbekutteveenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 80.000 zul je denk ik idd niet veel kunnen krijgen in Kensington, maar het is een gemiddelde. Irritant dat ik het onderzoek nu niet kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |