abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135764623
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

ik vertrouw die joden niet
wij kunnen het wel missen.
pi_135764713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

wij kunnen het wel missen.
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje. :o
BFF met GGMM
pi_135764744
Maar rijden die treinen nou of niet? Anders sta je zo 40-45 minuten te wachten voor jan met de besneden achternaam.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_135764766
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje. :o
de wonderen zijn de wereld nog niet uit
misschien hebben jullie morgen toch nog een kans dan
pi_135764807
Ik krijg net een mailtje van Clasie in m'n inbox, heb 'm nog niet geopend. Maar Clasie zegt in ieder geval dat we "met durf en vertrouwen" moeten afreizen naar Amsterdam jongens. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135764848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Clasie in m'n inbox, heb 'm nog niet geopend. Maar Clasie zegt in ieder geval dat we "met durf en vertrouwen" moeten afreizen naar Amsterdam jongens. :P
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135764866
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Higgsboson of Higgsdeeltje.
pi_135764933
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Higgsboson of Higgsdeeltje.
Ik was nog van slag door D_C.
BFF met GGMM
pi_135765049
Toch wel baas 3 Klassiekers dit seizoen, nerveus dit dat.
blablablabla
pi_135765176
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
Helaas niet.

Als inwoner van Haarlem weet hij echter wel als geen ander hoe het is om zich tussen het jodenvolk te bevinden. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135765255
quote:

[..]

Hij is de zoon van Steve M... :{

quote:
Clasie: ‘De winnaar van deze wedstrijd zal waarschijnlijk de favoriet zijn om de beker te gaan winnen, maar garanties heb je nooit. Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan.’
quote:
We moeten daar goed zijn als team, zeker in verdedigend opzicht zullen we niet te veel ruimtes weg moeten geven. Als we daarnaast ons eigen spel spelen en kunnen laten zien wat we afgelopen zondag hebben laten zien, dan kunnen wij daar winnen.’
BFF met GGMM
pi_135765283
quote:

[..]

_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_135765334
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

[..]

_O-
pi_135765363
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

[..]

Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan

Philip Cocu is er niets bij. _O-
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:05:22 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135765438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan

Philip Cocu is er niets bij. _O-
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135765472
quote:

[..]

_O-
pi_135765483
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.
pi_135765493
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Als er 22 spelers een kruisje slaan voor de wedstrijd, wie moet er dan winnen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:08:36 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135765581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.
Tsja, in een toernooivorm altijd zo'n flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135765595
Voor mij is er geen sprake van een klassieker als er geen supporters van de tegenpartij bij mogen zijn. Dat is toch het mooiste, de hele wedstrijd elkaars favorieten aanmoedigen en dan zou het mogelijk moeten zijn om daarna in het supportershonk samen onder het genot van een biertje de wedstrijd te bespreken. Zo jammer dat dat niet meer kan tegenwoordig.
pi_135765638
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Voor mij is er geen sprake van een klassieker als er geen supporters van de tegenpartij bij mogen zijn. Dat is toch het mooiste, de hele wedstrijd elkaars favorieten aanmoedigen en dan zou het mogelijk moeten zijn om daarna in het supportershonk samen onder het genot van een biertje de wedstrijd te bespreken. Zo jammer dat dat niet meer kan tegenwoordig.
Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.
pi_135765800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.
Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.
pi_135765943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.
Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.
pi_135766504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.
Toen werd dat nog geschaard onder een corrigerende tik of baldadigheid.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')