wij kunnen het wel missen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ik vertrouw die joden niet
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.quote:
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Clasie in m'n inbox, heb 'm nog niet geopend. Maar Clasie zegt in ieder geval dat we "met durf en vertrouwen" moeten afreizen naar Amsterdam jongens.
Higgsboson of Higgsdeeltje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
Hij is de zoon van Steve M...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
quote:Clasie: ‘De winnaar van deze wedstrijd zal waarschijnlijk de favoriet zijn om de beker te gaan winnen, maar garanties heb je nooit. Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan.’
quote:We moeten daar goed zijn als team, zeker in verdedigend opzicht zullen we niet te veel ruimtes weg moeten geven. Als we daarnaast ons eigen spel spelen en kunnen laten zien wat we afgelopen zondag hebben laten zien, dan kunnen wij daar winnen.’
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Steve M...
[..]
[..]
Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Steve M...
[..]
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan
Philip Cocu is er niets bij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Als er 22 spelers een kruisje slaan voor de wedstrijd, wie moet er dan winnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Tsja, in een toernooivorm altijd zo'n flauwekul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.
Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Voor mij is er geen sprake van een klassieker als er geen supporters van de tegenpartij bij mogen zijn. Dat is toch het mooiste, de hele wedstrijd elkaars favorieten aanmoedigen en dan zou het mogelijk moeten zijn om daarna in het supportershonk samen onder het genot van een biertje de wedstrijd te bespreken. Zo jammer dat dat niet meer kan tegenwoordig.
Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.
Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.
Toen werd dat nog geschaard onder een corrigerende tik of baldadigheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |