Hopen dat dit de laatste was en je nu kunt gaan herstellen. Rustig aan doen hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Steentjes zijn opgestuurd voor onderzoek. Kan volgende week bellen voor de uitslag. Steentje nummer 3 is er ook uit en ik hoop dat het nu op is. Maar ik voel mijn nier nog dus wie weet komt er nog iets.
Ik hoop het ook. Ik moet morgen weer op pad en dan liefst wel zonder steentjesquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Adnap het volgende:
Hopen dat dit de laatste was en je nu kunt gaan herstellen. Rustig aan doen hoor
Nee, dat is inderdaad niet fijn, zuurstoftekort. Medicijnen dus maar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Adnap het volgende:
Terug van de longfunctietest : met medicijnen is het goed, zonder een stuk minder maar wel redelijk. In een aanval zak wel mijn saturatie flink : 98 normaal naar 85 in een aanval . Niet zo gek dat ik benauwd ben dus
Ik hoop dat je ze nooit krijgtquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Konijntjes moeten ook eten
En ik duim voor je Rewimo! Ik heb zelf nooit nierstenen gehad, maar ze schijnen vrij pijnlijk te zijn!
Ja vrijdag hoor ik meer want ze werd weggeroepen voor een spoedje. Heb nu wel medicijnen mee voor inhalatie maar daar kan ik slecht tegen dus we gaan ff uitproberen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad niet fijn, zuurstoftekort. Medicijnen dus maar?
Prima. Dan lezen jij en 'de rest van het forum' hier niet mee. Exact de discussie over mods die niet voldoende meelezen om zich een beeld te vormen over hoe iets wel of niet bedoeld is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat het zo weer 6 topics lang over wie zich wel en niet stoort.. Feit is dat het constant zo gaat. En of een van jullie er zich aan stoort is me in feite worst. Ík stoor me eraan, iedereen buiten deze slowchat stoort zich eraan en eens houdt het op.
Nee, dat doen ze alleen met grotere stenen. Deze kunnen er langs natuurlijke weg uit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef sararaats het volgende:
Rewimo, dus je niersteentjes zijn niet verbrijzeld? hopelijk is dit het laatste en kan je herstellen.
Gadverdamme wat een walgelijk hooghartige 'zie mij eens bovenaan de Fok-foodchain staan' postquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nu? Ondanks je tr heb je een note, wat ga je eraan doen?
Dat is dus precies wat ik wilde posten. Wat een machtsvertoon zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een walgelijk hooghartige 'zie mij eens bovenaan de Fok-foodchain staan' post
bedoel je dat je vindt dat van wat je tot nu toe gelezen hebt t nooit haar schuld is, of dat t hoe dan ook nooit haar schuld kan/zal zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD NIET Het is goddomme geen enkele keer jouw schuld, ik vind het schandalig dat je zover gedreven wordt door mensen die heel goed weten wat ze doen. Jij hoeft geen excuses aan te bieden.
Waar baseer je dat in deze context op?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
HET IS JOUW SCHULD NIET Het is goddomme geen enkele keer jouw schuld, ik vind het schandalig dat je zover gedreven wordt door mensen die heel goed weten wat ze doen. Jij hoeft geen excuses aan te bieden.
Oh jee. Nu ga je dood, want je hebt een Notequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
een note omdat ik het voor Nip opneem?
Lang leve Noord Korea.
Helaas werkt het zo niet op een forum. Als ik zie dat een user elders verdriet heeft omdat ze getreiterd word in een sc dan houdt het op. En als het hier geaccepteerd gedrag is, is er iets heel erg mis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Prima. Dan lezen jij en 'de rest van het forum' hier niet mee. Exact de discussie over mods die niet voldoende meelezen om zich een beeld te vormen over hoe iets wel of niet bedoeld is.
Dat dus. Bij de vorige discussie, a la, in deze totaal zinloosquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bedoel je dat je vindt dat van wat je tot nu toe gelezen hebt t nooit haar schuld is, of dat t hoe dan ook nooit haar schuld kan/zal zijn?
Want ik heb soms ook wel eens t idee dat Sara niks fout kan doen in de ogen van sommigen ;
Nu krijg je een ban, srs, al te vaak zien gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
een note omdat ik het voor Nip opneem?
Lang leve Noord Korea.
ja manquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh jee. Nu ga je dood, want je hebt een Note
Iedereen buiten deze slowchat? Dat is wel heel overdreven imho...quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en dan gaat het zo weer 6 topics lang over wie zich wel en niet stoort.. Feit is dat het constant zo gaat. En of een van jullie er zich aan stoort is me in feite worst. Ík stoor me eraan, iedereen buiten deze slowchat stoort zich eraan en eens houdt het op.
om te klagen over Senesta en het op te nemen voor Nip. Dat wordt er alleen niet bijgezet door Yvonne waardoor ik de boeman naar Nip toe lijk....quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft Toek eindelijk die note waar die zo om liep te zeuren![]()
Ik snap alleen het TR gedeelte niet? Had Toek de TR gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |