Ik vind het best een beetje creepy tbh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef Awesome_ het volgende:
Deze topicje heeft gewoon 183 lurkers he. Ziek.
Do u even lift?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè
lol struggles van een aseksueelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:25 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet m'n woede toch ergens zien kwijt te raken hè
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
IrCute heeft ook een lief gezicht.
Oké danquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Awesome_ het volgende:
zei toch grapje? djeez, get your tits in a line
Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, en nogmaals thanks voor dem headphones. Ben er echt heel blij mee.
Je hebt die ¤ 7,- zeker aan frikandellen en kroketten uitgegeven?
ga je toch hardlopen luie donder hoe wil je ooit een solide 8pack krijgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.
WAAR?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er is een nieuw topic over de esso vms. Laat je gezicht er anders even zien.
Nou?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |