quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Sorry, de volgende keer schijt ik wel een pisbak vol
Ik ga ook altijd een minuut chillen bij een urinoir alvorens te peopen op een toilet.quote:
Uiteraard. Zittend plassen is voor hommos, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
En nu voel jij je meer man omdat jij zo geweldig bent? wat is dat met die jochies hier op dit forum?
Maak je dan ook schoon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Thuis ga ik altijd zittend plassen. Lekker toch.
Dit niet doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd een minuut chillen bij een urinoir alvorens te peopen op een toilet.
Onzin. Het is voor de man ook beter om te zitten tijdens plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Uiteraard. Zittend plassen is voor hommos, enkele uitzonderingen daargelaten.
Want?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Onzin. Het is voor de man ook beter om te zitten tijdens plassen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
En nu voel jij je meer man omdat jij zo geweldig bent? wat is dat met die jochies hier op dit forum?
Ik pak met mijn linkerhand mijn penis om te richten en rechts kan ik nog lekker telefonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga eigenlijk als er geen urinoir is altijd zitten. Kan ik nog ff door FOK!ken en je hoeft niet te richten. Win-win.
Bij mij hangt dan mijn eikel in het water dus dat is een beetje ongemakkelijk en raar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik plas ook gewoon zittend.. ik snap niet wat daar raar aan is
Het zal wel, maar de enige problemen met de prostaat die nog enigszins regelmatig voorkomen is prostaatkanker en ik kan me niet voorstellen dat je dat voorkomt met zittend plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn voor de prostaat.
Moet je voortaan niet in het bad gaan zitten plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij hangt dan mijn eikel in het water dus dat is een beetje ongemakkelijk en raar.
Enkele uitzonderingen zijn in dit specifieke geval?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Uiteraard. Zittend plassen is voor hommos, enkele uitzonderingen daargelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |