As long your hair but good sit.quote:
Dat is toch wel 1 van de legendarische New York/CBGB albums hoor. Toevallig gisteren deze documentaire gekeken:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef Kerftminister het volgende:
Marquee Moon van Television opstaan, nog nooit iemand over gehoord buiten RYM waar die 27e overall staat, maar heerlijk album zeg.
Goed bandje. Spelen live inderdaad best hard. Was de eerste cd-release ooit in Vera die uitverkocht was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef ranja het volgende:
Na Noorderslag op tv toch eens het album van Town of Saints gaan luisteren. Goed hoor...
Doet bij vlagen denken aan Hospital Bombers maar dan zonder de hun kenmerkende gekte. Maar soms toch wel gewoon lekker hard. En die viool maakt het wel af. Alleen de zanger moet oppassen dat-ie niet doorschiet in klaagzang om verkeerde associaties te voorkomen.
Kijk eens aan, nog eens iemand die Intergalactic Lovers noemt in dit topic. Terecht natuurlijk! Vorige plaat was echt heel leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Arn0 het volgende:
Leuk. Ik catalogeer het als Moody-stijl.
Ja leuk nummer. Blazersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef Xrenity het volgende:
Ja, goed he
Nieuwe Metronomy is ook wel leuk. https://soundcloud.com/metronomy/love-letters-radio-edit/
Misschien Silversun Pickups?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand moderne Smashing Pumpkins in de aanbieding voor mij?
Nog even wachten op de hardcore versiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef DO2 het volgende:
Bill Callahan heeft een dub-versie van Dream River uitgebracht.
Ja ben benieuwd. Nog niet geluisterdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef DO2 het volgende:
Bill Callahan heeft een dub-versie van Dream River uitgebracht.
Brr dat vond ik dus helemaal niks he.quote:
Nee, maar het mag wel wat betere kwaliteit zijn voordat ik het ga luisterenquote:
smashing pumpkins zijn dan ook helden (tot aan adore ongeveer)quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha ik ben altijd nieuwe dingen aan het ontdekken en herontdekken. Merk wel dat Smashing Pumpkins in mijn vaste rotatie komen hoor. Quiet, Mayonaise, Geek U.S.A. en Soma zijn prachtig.
Oh ik hoor iedereen erover buiten RYM ik vind het wel een tof album idd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef Kerftminister het volgende:
Marquee Moon van Television opstaan, nog nooit iemand over gehoord buiten RYM waar die 27e overall staat, maar heerlijk album zeg.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:26 schreef DO2 het volgende:
Godver, wat blijft dit nummer toch fuckin briljant, he... Ik baal altijd weer wanneer ie er opeens mee stopt.
Kan daar met gemak nog een kwartier naar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |