Dat is dan meteen zo awkward als ze in het echt totaal niet neukbaar is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je ook vóór de eerste date doen hoor
*insert grap over iets dat micro is*quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is dan meteen zo awkward als ze in het echt totaal niet neukbaar is.
Ja dat zou wel raar zijn ja, maar communicatie in bed, zoals Eefje terecht opmerkt, kan tot betere resultaten leverenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet gelijk huilen.
Communicatie is prima, maar zo letterlijk als het overkomt..
Dat zal ik dan ook nooit ontkennen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat zou wel raar zijn ja, maar communicatie in bed, zoals Eefje terecht opmerkt, kan tot betere resultaten leveren
Natuurlijk, maar er is wel een libidoverhogende versie daarvan en een libido killendequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat zou wel raar zijn ja, maar communicatie in bed, zoals Eefje terecht opmerkt, kan tot betere resultaten leveren
Daar moet je je dan wel van verzekerd hebben inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is dan meteen zo awkward als ze in het echt totaal niet neukbaar is.
Timing is, zoals met alles, zeer belangrijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar er is wel een libidoverhogende versie daarvan en een libido killende
Tijdens de eerste neuk partij vragen 'wat vind je lekker' valt bij mij toch echt wel onder de laatste groep
Insteekquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar moet je je dan wel van verzekerd hebben inderdaadis ook niet een serieuze insteek, dan mag je zo oppervlakkig zijn.
Jij misschien, maar niet iedereen is zo vooruitstrevendquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Sannne het volgende:
Ik zou het trouwens ook vreemd vinden als mijn bedpartner me zou gaan vertellen wat hij wilt. Jeez, relax, dat was ik allang van plan
Jawel, ik ben nog steeds knetterverliefd. En hij ook. Wordt dus onnodig pijnlijk allemaal, maar dat maakt niet uit want ik kan hem nog een keer knuffelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Hoe" is dan weer een andere vraagGeen mens is gelijk daarin.
Leuk trouwens dat je weer wat contact met je date hebt. Kun je daar dan wel afstand van houden of is het gevoel niet meer zo sterk?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was het nou om de omstandigheden? Want dan is daar toch wel een mouw aan te passen als je elkaar zo leuk vindt? Bedoel het niet lullig hoor maar verdorie als iemand verliefd op je is neemt hij je toch met alles erbij? Niet dat ik me niet kan voorstellen dat het lastig is hoor.
Ik hoop voor je dat je oud mag wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
Deze pagina doet me beseffen dat ik oud word
Oh oh, dat wordt een jankfestijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nog steeds knetterverliefd. En hij ook. Wordt dus onnodig pijnlijk allemaal, maar dat maakt niet uit want ik kan hem nog een keer knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig of niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef eefje801 het volgende:
echt..zucht. quoten als je iets wil wijzigen
Ja, omstandigheden, bagage. Soms kan het gewoon niet..quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was het nou om de omstandigheden? Want dan is daar toch wel een mouw aan te passen als je elkaar zo leuk vindt? Bedoel het niet lullig hoor maar verdorie als iemand verliefd op je is neemt hij je toch met alles erbij?
Die ouwe vindt het vast allemaal best.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oh, dat wordt een jankfestijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |