wat niet is kan nog weer komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]jaaa
Best jammer dat het nu niet meer zo is
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:56 schreef Toto69 het volgende:
Heb wel een paar hele leuke maanden met sofje beleefd op TC/FB. Volgens mij praatten we in der tijd letterlijk 17 uur per dag![]()
AAAAWWWHH WAT EEN POEPIESquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]jaaa
Best jammer dat het nu niet meer zo is
ik luister het als sinds, wat zal het zijn, juli?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weten sofje
juni!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik luister het als sinds, wat zal het zijn, juli?
before it was cool zeker?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik luister het als sinds, wat zal het zijn, juli?
Veel letters voor een kinderboekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat ben ik niet, dat is iemand die mijn boek leest
Het is een volwassenenboek lulquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Veel letters voor een kinderboek
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker het thema fantasy, young adult?
Hoezo spreek jij geen chinees dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Taexon het volgende:
Leuk als een pakketje word afgeleverd bij een chinese buurvrouw die geen woord Engels of Nederlands spreekt en niet zomaar de deur open doet
"Goedendag er is hier een pakketje voor mij bezorgt"
-"Pakke..? Pakke..? WIE U WIE U"
"Post"
-"U post?"
"Nee post hier voor mij"
-"ooooooooo... ik geef"
Jij wel hé, je wilt wel begrijpen wat Ezell allemaal kreuntquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoezo spreek jij geen chinees dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |