abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135759157
Ok dus sinds vanochtend, het moment dat ik op mijn computer ga, merk ik dat elke keer als ik op backspace druk, het een letter weghaalt zoals het hoort maar dan ook meteen er een 7 neer zet.
Gisteravond was er cola over mijn toetsenbord gevallen, maar niet in de buurt van de 7 of de backspace.
Als iemand hier een oplossing voor heeft zou ik dat erg waarderen
pi_135759223
wow, weird. draadloos? if so even batterijen vervangen, opnieuw verbinden, kabels achterin je PC goed doen.

Edit: ontvanger dichter bij je toetsenbord zetten.
:')
pi_135759335
Is gewoon met draad, ik heb de toetsen ook al losgemaakt en alles even goed schoon gemaakt dus ik heb echt geen idee wat het verder kan zijn.
Ook al geprobeert mijn toetsenbord in een andere USB port te doen maar het had geen nut
pi_135759423
USB port??

probeer dit eens!:

Edit: ik zie nu dat dit de verkeerde is, hij moet natuurlijk USB in zijn ipv usb out!
pi_135759677
ja ben niet zo gewelding met alle termen :\
en zo'n ding gaat er dus in mijn computer (de usb gedeelte dan)
Maar ik ben er dus nu ook achter gekomen dat het \ teken een 5 erachter zet... ( zoals \5 )
pi_135760219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:50 schreef 313411 het volgende:
ja ben niet zo gewelding met alle termen :\
en zo'n ding gaat er dus in mijn computer (de usb gedeelte dan)
Maar ik ben er dus nu ook achter gekomen dat het \ teken een 5 erachter zet... ( zoals \5 )
Het spijt me zeer maar ik denk dat je 'm gesloopt hebt. Woon je in de buurt van rotterdam? Dan zou ik als ik thuis ben even kunnen kijken of ik nog een extra toetsenbord heb liggen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:14:43 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135760582
Voor nog geen tientje haal je een nieuwe, dan ben je gelijk van het gezever af :)
pi_135761223
hmm dat is wel jammer, ik woon wel in de buurt van rotterdan (spijkenisse)
pi_135761536
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef 313411 het volgende:
hmm dat is wel jammer, ik woon wel in de buurt van rotterdan (spijkenisse)
excuus, 25km vind ik net iets te ver. zoals mano_ hierboven al zei, nieuw toetsenbord heb je al voor een tietje joh.
pi_135763931
Als je er zin in hebt: goed schoonmaken (vooral binnenin dus).
Zo niet: voor een prikkie een nieuwe halen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')