FOK!forum / Gaming / Renegade X
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 13:09
Renegade is een spel van Westwood dat in 2002 uitkwam, het is een multiplayer FPS in de C&C universe waar eigenlijk alleen RTS spellen in voor kwamen. Het doel is om de vijandelijke basis uit te schakelen door middel van infantrie, tanks, artillerie en bij sommige maps vliegtuigen.

In je basis had je verschillende gebouwen, Guard Tower, Barracks, War Factory, Power Plant en een Tiberium Refinery. Elk gebouw had een belangrijk doel, als je het verliest vermindert dat de kansen om te winnen enorm. Verlies je je War Factory kan je geen tanks meer maken, verlies je je Power Plant kost alles dubbel zoveel en werkt je Guard Tower niet meer.

Een tank of betere uitrusting is natuurlijk niet gratis, dat moet je kopen met credits. Elke paar seconden krijg je sowieso wat credits dus je zal nooit zonder zitten maar dat schiet natuurlijk niet op. Je krijgt ook credits op basis van het aantal schade wat je doet dus als je een raket in iemands gezicht lanceert kan je lekker incasseren. En er is een derde mogelijkheid, de Tiberium Refinery. Zolang je in het bezit bent van je Tiberium Refinery heb je een Harvester die automatisch Tiberium (een stof in de C&C universe) verzamelt en als die terug je basis in is ontvang je een redelijke som credits.

Om de gebouwen te vernietigen heb je een aantal opties bij de hand, als eerste heb je het zware geschut. Storm binnen met tanks en schiet op alles wat los en vast zit. De tweede optie vereist wat meer finesse, in elk gebouw zit een master control terminal wat extra schade ontvangt van explosieven. Een elite engineer heeft genoeg explosieven bij zich om het complete gebouw te vernietigen mocht hij in de buurt van de MCT komen. Een derde optie is een superwapen, voor de GDI de ion cannon en voor Nod een nuke. Om een van de wapens te gebruiken zal je een beacon moeten kopen die een rib uit je lijf kost. Maar het is het zeker waard, als je slaagt kan je in een keer een gebouw vernietigen. Zorg er wel voor dat je niet wordt gedood voordat je de beacon kan plaatsen want anders ben je 'm gewoon kwijt.
Niet alles is hopeloos verloren als je gebouwen nog op 1% HP staat, de engineer kan gebouwen repareren (indien niet compleet verwoest) bij de MCT, ook kan hij geplaatste explosieven en beacons verwijderen.

Waarom maak ik een heel topic voor een spel wat 12 jaar oud is? Op 26 februari 2014 komt Renegade X uit, het is F2P en het is nagenoeg hetzelfde als het 12 jaar oude spel.


mscholdinsdag 21 januari 2014 @ 13:18
een F2P game he... ben benieuwd
Renegade was best tof, maar kampte toch wel met wat serieuzere (multiplayer) bugs
#ANONIEMdinsdag 21 januari 2014 @ 13:20
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef mschol het volgende:
een F2P game he... ben benieuwd
Renegade was best tof, maar kampte toch wel met wat serieuzere (multiplayer) bugs
Dat dus.
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 13:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef mschol het volgende:
een F2P game he... ben benieuwd
Renegade was best tof, maar kampte toch wel met wat serieuzere (multiplayer) bugs
Aangezien het al een paar jaar in ontwikkeling is lijkt het mij dat die bugs gefixed zijn.
Greysondinsdag 21 januari 2014 @ 13:29
Zat ik daar met mijn 56K modem. Leukste spel ooit.
mscholdinsdag 21 januari 2014 @ 13:33
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Aangezien het al een paar jaar in ontwikkeling is lijkt het mij dat die bugs gefixed zijn.
ik doelde uiteraard op de originele Renegade he ;)

en dat was volgens mij niet te fixen, elke match had last van ondragelijke lag.. en dat op een, voor die tijd ,snelle adsl lijn
lamberdinsdag 21 januari 2014 @ 13:50
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Op 26 februari 2014 komt Renegade X uit, het is F2P en het is nagenoeg hetzelfde als het 12 jaar oude spel.
bij het filmpje wordt juist gezegd dat het gewoon helemaal gratis wordt hoor.
mscholdinsdag 21 januari 2014 @ 13:53
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef lamber het volgende:

[..]

bij het filmpje wordt juist gezegd dat het gewoon helemaal gratis wordt hoor.
Free to Play wordt hij dan ook ;)
lamberdinsdag 21 januari 2014 @ 13:55
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef mschol het volgende:

[..]

Free to Play wordt hij dan ook ;)
is er bij F2P niet een nadruk op dat je wel kunt betalen voor extra dingen, maar dat dat niet hoeft om het spel te spelen?

ik zit namelijk niet te wachten op een spel met weer een itemshop.
NikkelCobaltdinsdag 21 januari 2014 @ 13:59
Dat was altijd wel een lachen spelletje. Maar even in de gaten houden :-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef mschol het volgende:

Free to Play wordt hij dan ook ;)
Nee, dat zegt die knakker in het filmpje ook. Niet F2P, niet P2W, gewoon free. Zal wel een verschil zijn blijkbaar ;)
mscholdinsdag 21 januari 2014 @ 14:15
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef lamber het volgende:

[..]

is er bij F2P niet een nadruk op dat je wel kunt betalen voor extra dingen, maar dat dat niet hoeft om het spel te spelen?

ik zit namelijk niet te wachten op een spel met weer een itemshop.
nope, free 2 play legt niet de nadruk op dat er betaalde items oid komen, gewoon dat het spel gratis te spelen is
Free is in deze context exact hetzelfde imho

Dat er wellicht wel extra dingen bij komen die je kan kopen (hoedjes anyone?) prima, maar dat maakt de game niet minder Free/Free to play
Het wordt vervelend als je items die sterker zijn kan kopen, dan heb je nog steeds een F2P game, maar wordt het, als je het uit wilt spelen een P2W game

maar uiteindelijk ligt de beslissing om te betalen bij de gebruiker, dus of jij voor iets gaat betalen is helemaal aan jouzelf
Wealthdinsdag 21 januari 2014 @ 14:41
De makers van Renegade X hebben een afspraak met EA dat ze geen profit op X mogen maken.

Ik kan wel niet wachten, Renegade was 1 van de tofste games die ik toen die tijd gespeelt heb.
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 15:46
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
Dat was altijd wel een lachen spelletje. Maar even in de gaten houden :-)

[..]

Nee, dat zegt die knakker in het filmpje ook. Niet F2P, niet P2W, gewoon free. Zal wel een verschil zijn blijkbaar ;)
F2P is gewoon free. Toen ze zeiden dat het niet F2P werd nadrukten ze dat het geen cashshop zou bevatten.
mscholdinsdag 21 januari 2014 @ 15:54
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef Wealth het volgende:
De makers van Renegade X hebben een afspraak met EA dat ze geen profit op X mogen maken.

Ik kan wel niet wachten, Renegade was 1 van de tofste games die ik toen die tijd gespeelt heb.
dat ze geen profit mogen maken: prima. dat betekent niet dat ze er niet de onkosten mee kunnen terugverdienen..
NikkelCobaltdinsdag 21 januari 2014 @ 15:57
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

F2P is gewoon free. Toen ze zeiden dat het niet F2P werd nadrukten ze dat het geen cashshop zou bevatten.
[offtopic]
Heb het idee dat Free-to-play meer een businessmodel is waar aan verdiend wordt. Dus bijv door advertenties of betaalde uitbreidingen, en Free(ware?) niet. Check je eerste filmpje op 0:15 ;-)

Vervolgens ben ik dan wel benieuwd hoe ze dat met serverkosten e.d. gaan doen. Community?
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 15:59
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

[offtopic]
Heb het idee dat Free-to-play meer een businessmodel is waar aan verdiend wordt. Dus bijv door advertenties of betaalde uitbreidingen, en Free(ware?) niet. Check je eerste filmpje op 0:15 ;-)

Vervolgens ben ik dan wel benieuwd hoe ze dat met serverkosten e.d. gaan doen. Community?
Zolang het geen drek wordt (denk van niet) wil ik best wat doneren.
zquingdinsdag 21 januari 2014 @ 16:01
Renegade O+ wat heb ik die demo veel gespeeld zeg.
Rickocumdinsdag 21 januari 2014 @ 20:38
Renegade was een bazenspel. Helaas had ik toen al niet veel kameraden die een top notch PC hadden zoals ik. Op dit moment slechts twee.

Dat vind ik toch erg jammer, is nog steeds een beetje zo, of ze hebben een PS3 of XBOX360, of ze gamen gewoon totaal niet :')
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 21:12
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Renegade was een bazenspel. Helaas had ik toen al niet veel kameraden die een top notch PC hadden zoals ik. Op dit moment slechts twee.

Dat vind ik toch erg jammer, is nog steeds een beetje zo, of ze hebben een PS3 of XBOX360, of ze gamen gewoon totaal niet :')
26ste ben ik van jou :@
Rickocumdinsdag 21 januari 2014 @ 21:29
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

26ste ben ik van jou :@
:@ Kom in mij en mijn ziel
Greysondinsdag 21 januari 2014 @ 22:05
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Renegade was een bazenspel. Helaas had ik toen al niet veel kameraden die een top notch PC hadden zoals ik. Op dit moment slechts twee.

Dat vind ik toch erg jammer, is nog steeds een beetje zo, of ze hebben een PS3 of XBOX360, of ze gamen gewoon totaal niet :')
Sneaken in enemy base. Helemaal in je uppie en dan console proberen te mollen. _O_
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 22:08
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Greyson het volgende:

[..]

Sneaken in enemy base. Helemaal in je uppie en dan console proberen te mollen. _O_
Met Stealth Black Hand nuke gooien _O_
2Happy4Udinsdag 21 januari 2014 @ 23:41
Kan in RenX ook blijkbaar een airstrike oproepen voor 700 credits, ook kan je een Tiberium Silo overnemen die je een extra credit per tick geeft.
mscholwoensdag 22 januari 2014 @ 02:06
wat mij wel geinig zou lijken, indien het gebalanceerd kan worden uiteraard, is dat als je dood gaat terwijl je de beacon plaatst voor nuke of ion cannon dat de commando unit van de andere kant de beacon kan oppakken en dat je effectief dus met de ion cannon de GDI base kan opblazen en visa versa

dan ook max 1 beacon tegelijkertijd per kant gekocht.
en dat je hem ook op harvesters enzo kan plaatsen :+
2Happy4Uwoensdag 22 januari 2014 @ 09:56

:D
Schroevendraaierwoensdag 22 januari 2014 @ 10:29
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef Wealth het volgende:
De makers van Renegade X hebben een afspraak met EA dat ze geen profit op X mogen maken.

Ik kan wel niet wachten, Renegade was 1 van de tofste games die ik toen die tijd gespeelt heb.
Dit. Ook zeiden ze dat ze hierdoor geen ads of microtransacties mogen gebruiken. De enige inkomsten die ze ooit zullen hebben zijn van donaties.

Ziet er erg gaaf uit, daar is echt veel tijd in gestoken. Ben benieuwd!
2Happy4Uwoensdag 22 januari 2014 @ 10:41
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Dit. Ook zeiden ze dat ze hierdoor geen ads of microtransacties mogen gebruiken. De enige inkomsten die ze ooit zullen hebben zijn van donaties.

Ziet er erg gaaf uit, daar is echt veel tijd in gestoken. Ben benieuwd!
Donaties mogen ook niet.
mscholwoensdag 22 januari 2014 @ 11:51
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Donaties mogen ook niet.
dan is het project imho ten dode op geschreven: geen geld -> geen servers... tenzij iemand zijn eigen loon opoffert..
2Happy4Uwoensdag 22 januari 2014 @ 12:01
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

dan is het project imho ten dode op geschreven: geen geld -> geen servers... tenzij iemand zijn eigen loon opoffert..

Mensen kunnen hun eigen servers opzetten, verdere details weet ik niet.
2Happy4Uwoensdag 22 januari 2014 @ 21:50
SPOILER
-Mammoth tanks now have two seperate weapons capable of firing in tandem, 4 short range rockets, and 2 shells, and the 2 shells have rapid back to back fire but a reload inbetween each two shots.
-Transport helicopters have explosive round miniguns on both its sides now
-MRLS turret swivels, not always-facing-forward.
-Artillery and vehicle shells have a mild curvature to them. We aren't talking like a limp arrow from a hand crafted bow, we are talking when fired across the map it might hit a bit below the reticle.
-Orca and Apache fire bursts of missiles with long reload now. Most vehicles now act a little different from classic.
-Laser rifle on Stealth Black Hand now fires individual shots with long-duration-laser, each shot does a little more damage when held on an enemy, a little less when swept across an enemy, and requires pecking in gunfights.
-A whole lot of weapons have Aim Down Sight, like auto rifles and PIC and Railgun and Volt Rifles and such.
-Both Teams have Free Class Snipers, along with 500 snipers and Ramjet Snipers. They fire much faster, like 8 shots in 10 seconds, while the 500 and 1k have a slight bolt action animation added between shots. However, that free "marksman" class isn't high damage and each shot only does 1/10th the health of an enemy (pretty sure headshots dont kill)
-Vehicle factories have "queues" now, so if you select a vehicle while someone else is already using it, it will finish the last vehicle and immediately get to yours afterwards, even if it has to do 5 players at once it will produce them one at a time.
-Infantry can spint, and double-clicking the strafe and forward-back keys will roll. Both actions consume stamina, a new circular meter at bottom of screen.
-GDI Patch now has an explosive round sluggish rate autorifle with close-range scope. Flichette gun is now a purchaseable secondary replacment for pistol.
-GDI Sydney 150 unit, with tiberium splash autorifle, has been removed and replaced with a non-duplicate character (McFarland) with a "flak grenade launcher", bringing it inline as a t2 grenade launcher, compared with Nod's chem warrior being a t2 flame warrior. Tiberium auto rifle is a secondary weapon choice replacing pistol.
-Other secondary weapon choices are the basic pistol, the heavy pistol with lower fire rate and clip size, and the machine pistol with short range but fast rate of fire. The tiberium secondary weapons are available if your team has a captured tech silo out in the field.
-Choice between timer c4, or replacing it with a single grenade.
-Unit death animations, when killed by tiberium they turned to bleached skeleton, when exploded or hit with high powered weapon they are sent flying. Note 5:18 in that video, when the enemy engineer gets shelled and flies right at the camera just overhead.
-Donations and locking a vehicle you just purchased from allowing teammates to steal them, are part of the main game files.
-Quick chat commands, such as repair or attack or spotted enemy, are now all done with Q key, and whatever you are aiming at will be announced to your team, taking out a lot of the "memorize quickchat keys" effort.
-Classic beacons and 30 second disarm time are in, and there are new airstrikes are as well. Not sure how they work, but the airstrikes are not instakills, they seem to do heavy non-fatal damage (more fatal to infantry though), and are mildly delayed but faster than superweapon beacons.
2Happy4Udonderdag 13 februari 2014 @ 22:21
SPOILER
Ch6lyBv.jpgXUe6KwL.jpg78lGZEE.jpgA2BP5nj.jpgjZ8Arm7.jpgv3IhUbD.jpgumTYXiB.jpgv0IsP5E.jpgRHtdU4s.jpg7c1sT2j.jpgu4a4t6h.jpgkub3sV3.jpgAk7fn2n.jpgQZBI3Qk.jpgwe7s2PW.jpgaSe21NX.jpgGVhruH7.png
#hype
Schroevendraaierdonderdag 13 februari 2014 @ 23:02
quote:
:9~
yamiowndonderdag 13 februari 2014 @ 23:06
Ik speel nog dagelijks originele Renegade.
Zijn nog diverse servers en een vrij actieve spelerskern, op Jelly servers zijn letterlijk altijd wel mensen online en meestal zijn er gewoon 50 man (max capaciteit).
SSJKlikodinsdag 18 februari 2014 @ 22:51
Renegade was awesome! O+
Nog altijd jammer dat CnC Renegade 2 toen gecancelled is :(
2Happy4Uwoensdag 19 februari 2014 @ 00:31
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef SSJKliko het volgende:
Renegade was awesome! O+
Nog altijd jammer dat CnC Renegade 2 toen gecancelled is :(
Een van de meest trieste dagen in de menselijke geschiedenis ;(
2Happy4Uvrijdag 21 februari 2014 @ 19:32
TigerXtrmvrijdag 21 februari 2014 @ 23:24
Nog een paar dagen tot de open beta. Speel de closed beta al een tijdje met veel plezier. Is echt ouderwets lachen _O_
2Happy4Uvrijdag 21 februari 2014 @ 23:42
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Nog een paar dagen tot de open beta. Speel de closed beta al een tijdje met veel plezier. Is echt ouderwets lachen _O_
Deel jouw inlogcode eens dan.
Please
pls
TigerXtrmzaterdag 22 februari 2014 @ 01:16
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Deel jouw inlogcode eens dan.
Please
pls
Alleen een bepaalde lijst Steam ID's heeft op het moment toegang tot de closed beta. Kan mijn toegang dus niet delen zonder mijn Steam account info te geven :P Nog even geduld hebben ;)
2Happy4Udinsdag 25 februari 2014 @ 19:36
http://renegade-x.com/news?id=72000

HET BEGINT
TigerXtrmdinsdag 25 februari 2014 @ 19:43
quote:
Site dood :')

Edit:

Lijstje van download locaties

Torrent:
http://renegade-x.com/downloads/RenegadeX-OpenBeta-01.exe.torrent

Full download mirrors:
http://mirror1.area-community.net/RenegadeX-OpenBeta-01.exe
http://mirror2.area-community.net/RenegadeX-OpenBeta-01.exe
http://mirror3.area-community.net/RenegadeX-OpenBeta-01.exe
http://mirror4.area-community.net/RenegadeX-OpenBeta-01.exe
http://mirror5.area-community.net/RenegadeX-OpenBeta-01.exe

[ Bericht 24% gewijzigd door TigerXtrm op 25-02-2014 20:00:48 ]
Reuzelbekwoensdag 26 februari 2014 @ 02:35
Ik haat echt de skins/models van de originele renegade, de soldaten en wapens zagen er niet cool uit. Het spel had een soort van cheesy duke nukem vibe die niet echt paste in de C&C wereld. Maar ja, ik moet wel zeggen wat deze gasten gepresteerd hebben is fenomenaal. Ik heb het recht niet om te zeiken. Het ziet er echt slik uit en dat voor noppes. Het is hartverwarmend om te zien dat er communities zijn die dit soort projecten doorzetten, zoals de half life remake 'Black Mesa'
TigerXtrmwoensdag 26 februari 2014 @ 02:41
Nu het spel echt uit is en er veel nieuwe spelers zijn is het wel super leuk. Tijdens de closed beta waren het toch voornamelijk oude veteranen en devs waar je mee speelde. Maakt het toch net wat moeilijker omdat niemand fouten maakt :P

Net een potje Walls_Flying gespeelt en eigenhandig alles behalve de GDI barracks plat genuked _O- Uiteindelijk gewonnen met 20 punten verschil :D
mscholwoensdag 26 februari 2014 @ 10:51
gister even gespeeld, ik heb het gevoel dat de hitbox van infantry t.o.v de rest te klein is

+ de herkenning tussen gdi/nod vind ik, infantry wise, te klein
Frag_adderwoensdag 26 februari 2014 @ 15:53
wauw :D wat een vette lan-game was dit altijd toch maar eens proberen!
IkStampOpTacoswoensdag 26 februari 2014 @ 17:08
7bg90.png

Duurt lang.. Matige torrent. :{
IkStampOpTacoswoensdag 26 februari 2014 @ 17:10
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:51 schreef mschol het volgende:
gister even gespeeld, ik heb het gevoel dat de hitbox van infantry t.o.v de rest te klein is

+ de herkenning tussen gdi/nod vind ik, infantry wise, te klein
De één is rood, de ander geel.
mscholwoensdag 26 februari 2014 @ 17:41
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De één is rood, de ander geel.
mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)
IkStampOpTacoswoensdag 26 februari 2014 @ 18:41
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)
Na even gespeeld te hebben snap ik wat je bedoelt. Ook al ben je NOD dan nog zijn de namen rood, dat werkt ook een beetje verwarrend.
TigerXtrmwoensdag 26 februari 2014 @ 19:39
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)
Belichting in de Unreal engine helpt ook niet mee. Zeker op maps als Field zijn alle figuurtjes gewoon zwarte schaduwen tot je recht voor ze staat. De HUD kan wat dat betreft wel verbeterd worden.
2Happy4Uwoensdag 26 februari 2014 @ 19:52
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Na even gespeeld te hebben snap ik wat je bedoelt. Ook al ben je NOD dan nog zijn de namen rood, dat werkt ook een beetje verwarrend.
Had daar ook problemen mee, paar potjes telkens als GDI gespeeld en toen Nod. Was vergeten dat ik toen mijn goudkleurige-vriendjes moest neerknallen :')
mscholwoensdag 26 februari 2014 @ 21:09
de paar issues die ik er op dit moment mee heb neemt niet weg dat ik er geen lol mee heb overigens, maar soms wel erg frustrerend als je dan wordt neergeschoten door iemand waarvan je dacht dat het een teammate van je was :+

vliegen moet ik nog even onder de knie krijgen..
2Happy4Uwoensdag 26 februari 2014 @ 22:23
Vliegen vind ik juist erg makkelijk. Alleen dat rubberbanden in voertuigen :')
IkStampOpTacoswoensdag 26 februari 2014 @ 22:41
Wordt wel gek van al die snipers. :')
TigerXtrmwoensdag 26 februari 2014 @ 23:38
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wordt wel gek van al die snipers. :')
In welke FPS wordt je niet gek van snipers :')
IkStampOpTacosdonderdag 27 februari 2014 @ 12:38
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

In welke FPS wordt je niet gek van snipers :')
Goed punt. Kut campers.
mscholzaterdag 1 maart 2014 @ 00:05
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Goed punt. Kut campers.
en niet alleen campers, ook een shitload aan hackers... ik zie ze letterlijk voorbij vliegen :')
TigerXtrmzaterdag 1 maart 2014 @ 14:13
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

en niet alleen campers, ook een shitload aan hackers... ik zie ze letterlijk voorbij vliegen :')
Yup, das inderdaad een beetje jammer. Match net begonnen en meteen de Obelisk half dood door zo'n speed hack engi :')
mscholmaandag 10 maart 2014 @ 12:20

was die al langs gekomen?
Schroevendraaiermaandag 10 maart 2014 @ 20:12
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:20 schreef mschol het volgende:

was die al langs gekomen?
Ikzelf heb hem wel gezien, maar hij was nog niet in dit topic langsgekomen.

Speel best veel Renegade X op dit moment. Op een of andere reden vind ik de eerste gevechten tussen simpele infantry erg leuk :P. Daarom houd ik veel van Islands en Lakeside. Goldrush is mijn minst favoriete map, want tot nu toe heb ik alleen Nod zien winnen daar. Reden: Nod infantry kan zonder problemen in de GDI barracks komen terwijl andersom dat niet lukt i.v.m. de Obi.

Wat zijn jullie favoriete en minst favoriete mappen?
2Happy4Umaandag 10 maart 2014 @ 20:19
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Ikzelf heb hem wel gezien, maar hij was nog niet in dit topic langsgekomen.

Speel best veel Renegade X op dit moment. Op een of andere reden vind ik de eerste gevechten tussen simpele infantry erg leuk :P. Daarom houd ik veel van Islands en Lakeside. Goldrush is mijn minst favoriete map, want tot nu toe heb ik alleen Nod zien winnen daar. Reden: Nod infantry kan zonder problemen in de GDI barracks komen terwijl andersom dat niet lukt i.v.m. de Obi.

Wat zijn jullie favoriete en minst favoriete mappen?
Kan als GDI ook, enkel moet je voorzichtiger zijn. Je moet telkens een tijdje stilstaan achter die bomen totdat de Obelisk niet maar brandt, dan naar de volgende boom en daarna kan je naar de Hand of Nod. Die turret die achter de HoN staat kan wel je plannen verpesten dus daar moet je wel voor oppassen.

Minst favoriet is denk Fields, waarschijnlijk omdat ik die het meest gespeeld heb samen met Walls. Op kleinere servers is het wel leuk. Favoriete is denk Islands vanwege de infantry-focussed gameplay.

Chemtroopers zijn trouwens zo nice tegen gebouwen :P Vaak met een vriend een gebouw binnen en sprayen maar, met 1 magazijn van de chemsprayer kan je 20% van een gebouw slopen als je op de MCT schiet. Samen met de 2x40% van de C4 en je hebt binnen no-time een gebouw kapot :P Werkt ook lekker met SBH's.
Schroevendraaierwoensdag 12 maart 2014 @ 10:49
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Kan als GDI ook, enkel moet je voorzichtiger zijn. Je moet telkens een tijdje stilstaan achter die bomen totdat de Obelisk niet maar brandt, dan naar de volgende boom en daarna kan je naar de Hand of Nod. Die turret die achter de HoN staat kan wel je plannen verpesten dus daar moet je wel voor oppassen.

Minst favoriet is denk Fields, waarschijnlijk omdat ik die het meest gespeeld heb samen met Walls. Op kleinere servers is het wel leuk. Favoriete is denk Islands vanwege de infantry-focussed gameplay.

Chemtroopers zijn trouwens zo nice tegen gebouwen :P Vaak met een vriend een gebouw binnen en sprayen maar, met 1 magazijn van de chemsprayer kan je 20% van een gebouw slopen als je op de MCT schiet. Samen met de 2x40% van de C4 en je hebt binnen no-time een gebouw kapot :P Werkt ook lekker met SBH's.
Ah ok wist ik niet, moet ik een keer proberen. Al zie ik Nod toch stuk vaker winnen bij Goldrush :P

Field is inderdaad niet een fijne map om op te spelen. Komt misschien doordat het zo'n smalle/kleine map is en dat potjes hier erg lang kunnen duren i.v.m. deadlocks, zelfs al kun je airstrikes gebruiken.

Die chemsprayers zie ik ook steeds vaker (met name bij Field) en het verbaast me hoe snel ze gebouwen kunnen mollen. Moet ik ook een keertje proberen :)
2Happy4Uwoensdag 12 maart 2014 @ 11:32
zn9vTd1.jpg

Leuk wat een beetje coördinatie kan doen.