Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef mschol het volgende:
een F2P game he... ben benieuwd
Renegade was best tof, maar kampte toch wel met wat serieuzere (multiplayer) bugs
Aangezien het al een paar jaar in ontwikkeling is lijkt het mij dat die bugs gefixed zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef mschol het volgende:
een F2P game he... ben benieuwd
Renegade was best tof, maar kampte toch wel met wat serieuzere (multiplayer) bugs
ik doelde uiteraard op de originele Renegade hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aangezien het al een paar jaar in ontwikkeling is lijkt het mij dat die bugs gefixed zijn.
bij het filmpje wordt juist gezegd dat het gewoon helemaal gratis wordt hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Op 26 februari 2014 komt Renegade X uit, het is F2P en het is nagenoeg hetzelfde als het 12 jaar oude spel.
Free to Play wordt hij dan ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef lamber het volgende:
[..]
bij het filmpje wordt juist gezegd dat het gewoon helemaal gratis wordt hoor.
is er bij F2P niet een nadruk op dat je wel kunt betalen voor extra dingen, maar dat dat niet hoeft om het spel te spelen?quote:
Nee, dat zegt die knakker in het filmpje ook. Niet F2P, niet P2W, gewoon free. Zal wel een verschil zijn blijkbaarquote:
nope, free 2 play legt niet de nadruk op dat er betaalde items oid komen, gewoon dat het spel gratis te spelen isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef lamber het volgende:
[..]
is er bij F2P niet een nadruk op dat je wel kunt betalen voor extra dingen, maar dat dat niet hoeft om het spel te spelen?
ik zit namelijk niet te wachten op een spel met weer een itemshop.
F2P is gewoon free. Toen ze zeiden dat het niet F2P werd nadrukten ze dat het geen cashshop zou bevatten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef NikkelCobalt het volgende:
Dat was altijd wel een lachen spelletje. Maar even in de gaten houden :-)
[..]
Nee, dat zegt die knakker in het filmpje ook. Niet F2P, niet P2W, gewoon free. Zal wel een verschil zijn blijkbaar
dat ze geen profit mogen maken: prima. dat betekent niet dat ze er niet de onkosten mee kunnen terugverdienen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef Wealth het volgende:
De makers van Renegade X hebben een afspraak met EA dat ze geen profit op X mogen maken.
Ik kan wel niet wachten, Renegade was 1 van de tofste games die ik toen die tijd gespeelt heb.
[offtopic]quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
F2P is gewoon free. Toen ze zeiden dat het niet F2P werd nadrukten ze dat het geen cashshop zou bevatten.
Zolang het geen drek wordt (denk van niet) wil ik best wat doneren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:57 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb het idee dat Free-to-play meer een businessmodel is waar aan verdiend wordt. Dus bijv door advertenties of betaalde uitbreidingen, en Free(ware?) niet. Check je eerste filmpje op 0:15 ;-)
Vervolgens ben ik dan wel benieuwd hoe ze dat met serverkosten e.d. gaan doen. Community?
26ste ben ik van jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Renegade was een bazenspel. Helaas had ik toen al niet veel kameraden die een top notch PC hadden zoals ik. Op dit moment slechts twee.
Dat vind ik toch erg jammer, is nog steeds een beetje zo, of ze hebben een PS3 of XBOX360, of ze gamen gewoon totaal niet
Sneaken in enemy base. Helemaal in je uppie en dan console proberen te mollen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:38 schreef RickoKun het volgende:
Renegade was een bazenspel. Helaas had ik toen al niet veel kameraden die een top notch PC hadden zoals ik. Op dit moment slechts twee.
Dat vind ik toch erg jammer, is nog steeds een beetje zo, of ze hebben een PS3 of XBOX360, of ze gamen gewoon totaal niet
Met Stealth Black Hand nuke gooienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sneaken in enemy base. Helemaal in je uppie en dan console proberen te mollen.
Dit. Ook zeiden ze dat ze hierdoor geen ads of microtransacties mogen gebruiken. De enige inkomsten die ze ooit zullen hebben zijn van donaties.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:41 schreef Wealth het volgende:
De makers van Renegade X hebben een afspraak met EA dat ze geen profit op X mogen maken.
Ik kan wel niet wachten, Renegade was 1 van de tofste games die ik toen die tijd gespeelt heb.
Donaties mogen ook niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:29 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Dit. Ook zeiden ze dat ze hierdoor geen ads of microtransacties mogen gebruiken. De enige inkomsten die ze ooit zullen hebben zijn van donaties.
Ziet er erg gaaf uit, daar is echt veel tijd in gestoken. Ben benieuwd!
dan is het project imho ten dode op geschreven: geen geld -> geen servers... tenzij iemand zijn eigen loon opoffert..quote:
Mensen kunnen hun eigen servers opzetten, verdere details weet ik niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het project imho ten dode op geschreven: geen geld -> geen servers... tenzij iemand zijn eigen loon opoffert..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hypeWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hype![]()
Een van de meest trieste dagen in de menselijke geschiedenisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef SSJKliko het volgende:
Renegade was awesome!![]()
Nog altijd jammer dat CnC Renegade 2 toen gecancelled is
Deel jouw inlogcode eens dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Nog een paar dagen tot de open beta. Speel de closed beta al een tijdje met veel plezier. Is echt ouderwets lachen
Alleen een bepaalde lijst Steam ID's heeft op het moment toegang tot de closed beta. Kan mijn toegang dus niet delen zonder mijn Steam account info te gevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deel jouw inlogcode eens dan.
Please
pls
Site doodquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
http://renegade-x.com/news?id=72000
HET BEGINT
De één is rood, de ander geel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:51 schreef mschol het volgende:
gister even gespeeld, ik heb het gevoel dat de hitbox van infantry t.o.v de rest te klein is
+ de herkenning tussen gdi/nod vind ik, infantry wise, te klein
mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De één is rood, de ander geel.
Na even gespeeld te hebben snap ik wat je bedoelt. Ook al ben je NOD dan nog zijn de namen rood, dat werkt ook een beetje verwarrend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)
Belichting in de Unreal engine helpt ook niet mee. Zeker op maps als Field zijn alle figuurtjes gewoon zwarte schaduwen tot je recht voor ze staat. De HUD kan wat dat betreft wel verbeterd worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat werkt goed voor gebouwen en voertuigen, maar niet voor de kleine infantrie.. (zoals gezegd, infantry voelt veel te klein aan t.o.v. de rest iets wat ik mij niet kan herinneren van het origineel..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |