quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alle masters op de TU/e zijn in het Engels.
Mmn, crap. M'n Engels is niet al te best, kun je zien als een uitdaging en wellicht is het juist goed. Maar je moet wel realistisch blijven..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef Viezze het volgende:
Ja is in het Engels, maar dat is in de praktijk niet zo'n probleem. Bij mijn bachelor was aan het einde ook praktisch alles al in het Engels.
Alleen maar chill dat je nu de zekerheid van een vaste baan hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad. Ik ga me wel prima vermaken daar, maar toen ik weer thuis kwam en een blik wierp op mijn EW-tas en de stapel transportformulieren die ik nog moet insturen van januari moest ik toch wel een spreekwoordelijk traantje wegpinken vanwege het feit dat ik in principe nooit meer voor EW hoef te rijden
Hoorde gisteren alleen wel dat mijn afstuderen met een half jaar uitgesteld moet worden![]()
Dus had nog een half jaar kunnen EW'en in principe, maar ach.
Nog niet uitgeschreven trouwens, dus wellicht kan ik nog een keer een rit fixen
Vanwege die stageproblemen? Moeten jullie bij het hbo ook een bachelorthesis schrijven ofzoiets? Of is dat die afsluitende stage (met stageverslag)?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad. Ik ga me wel prima vermaken daar, maar toen ik weer thuis kwam en een blik wierp op mijn EW-tas en de stapel transportformulieren die ik nog moet insturen van januari moest ik toch wel een spreekwoordelijk traantje wegpinken vanwege het feit dat ik in principe nooit meer voor EW hoef te rijden
Hoorde gisteren alleen wel dat mijn afstuderen met een half jaar uitgesteld moet worden![]()
Huh hoe kan je dan al wel werken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Caddy met DSGquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:
Vandaag ¤56 aan brandstof voorgeschoten![]()
De grootste boosdoener (¤35, met kwart tank vertrokken) was dit monster wat wel een slokje lustte van Groningen naar Breda. 15l/100km!
[ afbeelding ]
Morgen een wissel Breda-Dronten, Caddy 1.6TDI en DSG() brengen, onbekend terughalen.
Als ik het kenteken check staat er bij datum tenaamstelling 'niet geregistreerd' betekent dat dat hij gloedjenieuw is?
Hahah ik hoop dat er wel cruise op zit, na vandaag breda-groningen retour zonder gedaan te hebben mag dat wel weer eensquote:
Kon je eigenlijk die waarschuwingslampen ook aandoen of was dat expliciet verboden toen je de auto ophaaldequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Babananana het volgende:
[..]
Hahah ik hoop dat er wel cruise op zit, na vandaag breda-groningen retour zonder gedaan te hebben mag dat wel weer eens
Stageproblemen was niet bij mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vanwege die stageproblemen? Moeten jullie bij het hbo ook een bachelorthesis schrijven ofzoiets? Of is dat die afsluitende stage (met stageverslag)?
Je gaat met de trein naar Amsterdam neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Drilboor het volgende:
Vraagje, als je van A in Almere richting Amsterdam moet, kan je dan beste bushalte in de buurt daar nemen of richting het walt disney plantsoen lopen?
Er lag een 2.5L 4-cilinder turbodiesel in. De rijervaring neigt meer naar een tractor dan een auto. Heel zware motor met een grote turbo, dus je krijgt de power in grote hopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Schaafkaas het volgende:
Wat voor blok lag er in die mitsubishi dat 'ie zoveel zuipt? En hoe rijdt zoiets? Lijken me wel toffe wagens.
Toch leuk om te rijden dan, voor een keertjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Babananana het volgende:
[..]
Er lag een 2.5L 4-cilinder turbodiesel in. De rijervaring neigt meer naar een tractor dan een auto. Heel zware motor met een grote turbo, dus je krijgt de power in grote hopen.
Maar 150 in een voertuig zo groot als een Sprinter is toch wel een prestatie![]()
Volgens mij mag je gewoon met die lampen aan rijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Kon je eigenlijk die waarschuwingslampen ook aandoen of was dat expliciet verboden toen je de auto ophaalde?
Of met bus van Wd plantsoen naar Amstel, ligt eraan waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Je gaat met de trein naar Amsterdam neem ik aan?
Dat betekent dat je dus bus naar Almere Centrum moet hebben. Je kan met de 156 naar Almere Centrum, maar die gaat 's ochtends en later in de middag 1 keer per half uur. Overdag zelfs maar 1 keer per uur. In het geval dat je lang moet wachten kan je denk ik beter naar het Walt Disneyplantsoen lopen en daar de 6 richting Centrum pakken
Ik heb ze even geprobeerd op de parkeerplaats, maar toen maar weer uitgezet. Is niks over gezegd verder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon met die lampen aan rijden
Heb je de zwaailichten ook aangedaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:
Vandaag ¤56 aan brandstof voorgeschoten![]()
De grootste boosdoener (¤35, met kwart tank vertrokken) was dit monster wat wel een slokje lustte van Groningen naar Breda. 15l/100km!
[ afbeelding ]
Morgen een wissel Breda-Dronten, Caddy 1.6TDI en DSG() brengen, onbekend terughalen.
Als ik het kenteken check staat er bij datum tenaamstelling 'niet geregistreerd' betekent dat dat hij gloedjenieuw is?
Alleen even op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Heb je de zwaailichten ook aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |