abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135766685
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alle masters op de TU/e zijn in het Engels.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef Viezze het volgende:
Ja is in het Engels, maar dat is in de praktijk niet zo'n probleem. Bij mijn bachelor was aan het einde ook praktisch alles al in het Engels.
Mmn, crap. M'n Engels is niet al te best, kun je zien als een uitdaging en wellicht is het juist goed. Maar je moet wel realistisch blijven..
pi_135767077
Ik weet niet hoe slecht het gesteld is met je Engels, maar er worden hier elk kwartaal Engels cursussen gegeven op verschillende niveaus.
pi_135767464
Vandaag eerste werkdag gehad. Ik ga me wel prima vermaken daar, maar toen ik weer thuis kwam en een blik wierp op mijn EW-tas en de stapel transportformulieren die ik nog moet insturen van januari moest ik toch wel een spreekwoordelijk traantje wegpinken vanwege het feit dat ik in principe nooit meer voor EW hoef te rijden ;(

Hoorde gisteren alleen wel dat mijn afstuderen met een half jaar uitgesteld moet worden }:| :'(
Dus had nog een half jaar kunnen EW'en in principe, maar ach.

Nog niet uitgeschreven trouwens, dus wellicht kan ik nog een keer een rit fixen :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:05:32 #54
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135767774
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag eerste werkdag gehad. Ik ga me wel prima vermaken daar, maar toen ik weer thuis kwam en een blik wierp op mijn EW-tas en de stapel transportformulieren die ik nog moet insturen van januari moest ik toch wel een spreekwoordelijk traantje wegpinken vanwege het feit dat ik in principe nooit meer voor EW hoef te rijden ;(

Hoorde gisteren alleen wel dat mijn afstuderen met een half jaar uitgesteld moet worden }:| :'(

Nog niet uitgeschreven trouwens, dus wellicht kan ik nog een keer een rit fixen :D
Alleen maar chill dat je nu de zekerheid van een vaste baan hebt :)
pi_135768016
quote:

Vanwege die stageproblemen? Moeten jullie bij het hbo ook een bachelorthesis schrijven ofzoiets? Of is dat die afsluitende stage (met stageverslag)?
pi_135768088
Vandaag ¤56 aan brandstof voorgeschoten -O-
De grootste boosdoener (¤35, met kwart tank vertrokken) was dit monster wat wel een slokje lustte van Groningen naar Breda. 15l/100km!

Morgen een wissel Breda-Dronten, Caddy 1.6TDI en DSG( O+ ) brengen, onbekend terughalen.

Als ik het kenteken check staat er bij datum tenaamstelling 'niet geregistreerd' betekent dat dat hij gloedjenieuw is?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135768638
Wat voor blok lag er in die mitsubishi dat 'ie zoveel zuipt? En hoe rijdt zoiets? Lijken me wel toffe wagens. :)
pi_135769405
quote:

Huh hoe kan je dan al wel werken?

Wel chill dat het goed bevalt!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:
De grootste boosdoener (¤35, met kwart tank vertrokken) was dit monster wat wel een slokje lustte van Groningen naar Breda. 15l/100km!
[ afbeelding ]

Morgen een wissel Breda-Dronten, Caddy 1.6TDI en DSG( O+ ) brengen, onbekend terughalen.

Als ik het kenteken check staat er bij datum tenaamstelling 'niet geregistreerd' betekent dat dat hij gloedjenieuw is?
Een Caddy met DSG :D Klussen in stijl 8-)
pi_135771091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Viezze het volgende:

[..]

Een Caddy met DSG :D Klussen in stijl 8-)
Hahah ik hoop dat er wel cruise op zit, na vandaag breda-groningen retour zonder gedaan te hebben mag dat wel weer eens :P
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135771215
Vraagje, als je van A in Almere richting Amsterdam moet, kan je dan beste bushalte in de buurt daar nemen of richting het walt disney plantsoen lopen?
pi_135771237
Zo'n L200 is best wel klein van binnen als je het mij vraagt :P
Moet morgen overigens een Crafter van onze geliefde postbedrijf ophalen en naar een schadebedrijf brengen, zal denk ik erg leuk worden :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Babananana het volgende:

[..]

Hahah ik hoop dat er wel cruise op zit, na vandaag breda-groningen retour zonder gedaan te hebben mag dat wel weer eens :P
Kon je eigenlijk die waarschuwingslampen ook aandoen of was dat expliciet verboden toen je de auto ophaalde :P?
Nee, toch niet
pi_135771372
Morgen eerste keer 3 ritjes, eerst van Breda naar Zwijndrecht reizen (lekker vroeg opstaan). Vanaf daar naar Nieuwegein met een VW Golf met 140 pk en die dan brengen naar Nieuwegein (BL).Vanaf daar naar De Meern, Renault Megane ophalen en die naar A in Almere brengen. Ov naar Amsterdam en daar een Fiesta brengen naar de grote in Breda.
pi_135771726
Ik heb gewoon keihard gefaald op de verdediging gisteren, complete blackout op een of andere manier :'(
Maar goed, ik was al aangenomen en ze wisten dat ik nog niet afgestudeerd was, dus dat was geen probleem. Ik hoef nu dus alleen nog opnieuw te verdedigen, maar dat kan dus over een half jaar pas :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vanwege die stageproblemen? Moeten jullie bij het hbo ook een bachelorthesis schrijven ofzoiets? Of is dat die afsluitende stage (met stageverslag)?
Stageproblemen was niet bij mij :P

Maar de bedoeling is dat je ergens een half jaar meeloopt en tijdens dat half jaar onderzoek gaat doen en daar een scriptie over schrijft met uiteindelijk aanbevelingen/adviezen.

Maar goed, ik mis EW dus nu al ;( maar zoals ik al zei, nog niet uit laten schrijven. Eerst even mijn proeftijd van 1 maand overleven :P
pi_135771745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Drilboor het volgende:
Vraagje, als je van A in Almere richting Amsterdam moet, kan je dan beste bushalte in de buurt daar nemen of richting het walt disney plantsoen lopen?
Je gaat met de trein naar Amsterdam neem ik aan?
Dat betekent dat je dus bus naar Almere Centrum moet hebben. Je kan met de 156 naar Almere Centrum, maar die gaat 's ochtends en later in de middag 1 keer per half uur. Overdag zelfs maar 1 keer per uur. In het geval dat je lang moet wachten kan je denk ik beter naar het Walt Disneyplantsoen lopen en daar de 6 richting Centrum pakken
pi_135771905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Schaafkaas het volgende:
Wat voor blok lag er in die mitsubishi dat 'ie zoveel zuipt? En hoe rijdt zoiets? Lijken me wel toffe wagens. :)
Er lag een 2.5L 4-cilinder turbodiesel in. De rijervaring neigt meer naar een tractor dan een auto. Heel zware motor met een grote turbo, dus je krijgt de power in grote hopen.

Maar 150 in een voertuig zo groot als een Sprinter is toch wel een prestatie >:)
pi_135772051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Babananana het volgende:

[..]

Er lag een 2.5L 4-cilinder turbodiesel in. De rijervaring neigt meer naar een tractor dan een auto. Heel zware motor met een grote turbo, dus je krijgt de power in grote hopen.

Maar 150 in een voertuig zo groot als een Sprinter is toch wel een prestatie >:)
Toch leuk om te rijden dan, voor een keertje :)
pi_135772573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Kon je eigenlijk die waarschuwingslampen ook aandoen of was dat expliciet verboden toen je de auto ophaalde :P?
Volgens mij mag je gewoon met die lampen aan rijden
pi_135772869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Je gaat met de trein naar Amsterdam neem ik aan?
Dat betekent dat je dus bus naar Almere Centrum moet hebben. Je kan met de 156 naar Almere Centrum, maar die gaat 's ochtends en later in de middag 1 keer per half uur. Overdag zelfs maar 1 keer per uur. In het geval dat je lang moet wachten kan je denk ik beter naar het Walt Disneyplantsoen lopen en daar de 6 richting Centrum pakken
Of met bus van Wd plantsoen naar Amstel, ligt eraan waar je moet zijn.
pi_135773046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Viezze het volgende:

[..]

Volgens mij mag je gewoon met die lampen aan rijden
Ik heb ze even geprobeerd op de parkeerplaats, maar toen maar weer uitgezet. Is niks over gezegd verder.
pi_135773264
Vandaag met pijn in het hart mijn auto verkocht. Toch een triest moment, als een vreemde in 'mijn' eerste auto weg rijdt.. :'(
Als troost wel 2 ritjes gekregen voor morgen: Grave-Breukelen en Nieuwegein-Almere in weinig bijzonders.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:09:10 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135773556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:
[ afbeelding ]

Heb je de zwaailichten ook aangedaan? :D
pi_135773756
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Heb je de zwaailichten ook aangedaan? :D
Alleen even op de parkeerplaats :P

Maar die stoelen waren zo gemaakt dat je niet anders kon dan als een echt Mr. BigMac in je pickup kon hangen. Dus dat had het plaatje wel compleet gemaakt :D
pi_135773810
Zwaailichten heten die dingen idd :') 11 jaar Duitsland heeft mij geen goed gedaan :+
Nee, toch niet
  dinsdag 21 januari 2014 @ 20:17:22 #74
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135774015
Je kon gewoon in geval van file door de berm mét je zwaailichten, hoe vet is dat! En niemand die het raar vindt :D
pi_135774186
Ik zie nu dat het ophaaladres in Grave een Penitentiaire Inrichting is (juist, een gevangenis). Dat is ook weer is iets anders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')