Ohjaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar dan nog blijven zo alle Meerkerk en Waalwijk ritten ook staan dus
Zulke ritjes wil ik idd ook , ipv die ritjes van 30min ofzo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:53 schreef BlackLining het volgende:
Geef mij maar ritjes Maastricht - Groningen ofzoDat OV gaat ik. Ook als het betaald is.
* haatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zulke ritjes wil ik idd ook , ipv die ritjes van 30min ofzo.
Wat bedoel je eigenlijk met 'dat OV gaat ik'?
Ik ben momenteel ook bezig met m'n stageverslag. Heb er echt genoeg van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Zo, eindelijk dat kutstageverslag verzonden. Nu nog een stageportfolio maken, maar dat komt vd week wel.
Donderdag medische keuring voor m'n taxi pas, dan snel verklaring en VOG versturen en hopen dat die tijdelijke pas er zo snel mogelijk is. Kan ik ook weer aan het werk
Ik vind het altijd wel prima zolang ik in beweging ben en het niet te lang duurt. De treinreizen Breda-Groningen etc mis ik dan ook nietquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Sarasi het volgende:
Yay, op het tentamen van vandaag een negen gescoord.Nog twee en dan weer de auto in.
Nice. Die van vandaag heb ik wel gehaald.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Sarasi het volgende:
Yay, op het tentamen van vandaag een negen gescoord.Nog twee en dan weer de auto in.
Hier hebben ze 15 werkdagenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zijn ze bij jullie snel met nakijken. Bij ons duurt dat al snel 8 - 10 werkdagen
We krijgen een antwoordoverschrijfformulier en de antwoordsleutel verschijnt binnen een paar uur online. Met de huidige sleutel heb ik een 8,47 maar daar zitten twee fouten in in mijn voordeel, dus een negen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zijn ze bij jullie snel met nakijken. Bij ons duurt dat al snel 8 - 10 werkdagen
Onze cijfers van 2/3 tussentoetsen zijn voor aanvang vh tentamen niet eens bekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hier hebben ze 15 werkdagen
Ik mailde een docent of hij voor mij sneller kon nakijken, omdat ik het resultaat zsm moet weten voor een ander vak. Krijg je terug "ik hou me aan de geldende reglementen"
Flikker op
MCquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We krijgen een antwoordoverschrijfformulier en de antwoordsleutel verschijnt binnen een paar uur online. Met de huidige sleutel heb ik een 8,47 maar daar zitten twee fouten in in mijn voordeel, dus een negen.![]()
Donderdag statistiek, moet goed komen, alleen daarbij krijgen we geen openbare antwoordsleutel.![]()
Ohja, in het eerste jaar is bij ons alles multiple choice.
Ah, dat maakt een en ander al weer wat duidelijker jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We krijgen een antwoordoverschrijfformulier en de antwoordsleutel verschijnt binnen een paar uur online. Met de huidige sleutel heb ik een 8,47 maar daar zitten twee fouten in in mijn voordeel, dus een negen.![]()
Donderdag statistiek, moet goed komen, alleen daarbij krijgen we geen openbare antwoordsleutel.![]()
Ohja, in het eerste jaar is bij ons alles multiple choice.
Universiteit hier, maar dat maakt het niet beter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef trolley het volgende:
[..]
Ah, dat maakt een en ander al weer wat duidelijker ja
Ik kon me al geen hbo docenten voorstellen die tentamens binnen een dag hebben nagekeken
Ik heb in 2,5 jaar hbo nog maar driemaal een MC tentamen gehad, de rest altijd open of 50/50
Nee, nogmaals, ik doe de master Operations Management & Logistics en krijg niet meer van dat soort onzinnige kutvakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:55 schreef Amoeba het volgende:
Viezze, heb jij dat vak Toegepaste Natuurwetenschappen ook gehad?
Ik heb er ook echt niks voor gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ik doe de master Operations Management & Logistics en krijg niet meer van dat soort onzinnige kutvakken
Is die in het engels? Trekt mij namelijk ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ik doe de master Operations Management & Logistics en krijg niet meer van dat soort onzinnige kutvakken
Alle masters op de TU/e zijn in het Engels.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef S-RS het volgende:
[..]
Is die in het engels? Trekt mij namelijk ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |