Onherstelbare schade aan je imago?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef KimJong-un het volgende:
Wat zijn de nadelen, extra kosten en dergelijke? ik heb het idee dat ik wat over het hoofd zie.
ja maar is dat het enige? goed skijack/werkjas kost 100 euro eenmalig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nadelen? Het feit dat je niet droog zit waarschijnlijk.
i dont care, ik heb mijn lijf en geen voertuig nodig voor mijn imagoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Deshain het volgende:
[..]
Onherstelbare schade aan je imago?
Oh je gaat zelfstandig ondernemer worden als je later groot bent?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
i dont care, ik heb mijn lijf en geen voertuig nodig voor mijn imago
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan je vertellen dat je echt niet over de snelweg wil met een quadsoort zelfmoord is dat.
En niet echt geschikt voor lange afstanden... Dingen zijn vrij onstabiel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Prospos het volgende:
Hoe ver rij je dagelijks dan? Lijkt mij vrij relevant aangezien het geen pretje is om ver en hard te rijden met een quad die overigens ook duur is in aanschaf.
2e hands quad valt mee op marktplaats. denk dat ik voor 1000-1200 euro wel een redelijke kan vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Prospos het volgende:
Hoe ver rij je dagelijks dan? Lijkt mij vrij relevant aangezien het geen pretje is om ver en hard te rijden met een quad die overigens ook duur is in aanschaf.
wel me planningquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef Deshain het volgende:
[..]
Oh je gaat zelfstandig ondernemer worden als je later groot bent?
Dan heb je dus echt troep. Beetje quad kost je meer dan een motor. Die je al te duur vindt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:19 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
2e hands quad valt mee op marktplaats. denk dat ik voor 1000-1200 euro wel een redelijke kan vinden.
ritjes van 20-50 km? geen bijzonder lange afstanden maar je rijd er met de scooter al bijna een uur over.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En niet echt geschikt voor lange afstanden... Dingen zijn vrij onstabiel.
motor op zich niet, wel met kleding, helm, e.d.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt troep. Beetje quad kost je meer dan een motor. Die je al te duur vindt.
Je voelt echt ieder hobbeltje, iedere witte belijning en de sporen op de snelweg waardoor je onwijs moet corrigerenquote:
Voor 750 euro koop je een prima motor. Voor 3-400 euro koop je prima motorkleding en helm. Je rijles kost meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef KimJong-un het volgende:
motor op zich niet, wel met kleding, helm, e.d.
Helm is niet verplicht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
motor op zich niet, wel met kleding, helm, e.d.
Mag je hier met rijbewijs B op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |