Inderdaad, verder geef ik aan sowieso geen interesse in een pt te hebben maar krijg er wel allemaal vragen overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef BrandX het volgende:
bij vraag 2 kan ik maar 1 keuze maken, terwijl ik meerdere heb
ja duh daar gaat de enquete over lieverdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef Deshain het volgende:
[..]
Inderdaad, verder geef ik aan sowieso geen interesse in een pt te hebben maar krijg er wel allemaal vragen over
Waarom dan niet de optie: "sowieso geen interesse in een pt want die weten niks meer dan ik" oid? Lieverdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja duh daar gaat de enquete over lieverd
omdat, heel simpel gezegd, wanneer je een enquete wil gaan invullen die gaat over personal trainers, verwacht mag worden dat je ofwel daar iets mee doet of wil gaan doen. Daarbij kan je de rest van de vragen prima beantwoorden vanuit het standpunt 'als ik een PT zou willen gebruiken, dan'.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Deshain het volgende:
[..]
Waarom dan niet de optie: "sowieso geen interesse in een pt want die weten niks meer dan ik" oid? Lieverd
daarnet kon dat nog niet, toen kon je er maar max 1 aanvinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Bombvis het volgende:
Bij vraag 2 kan je toch van alles aanvinken? Werkt hier goed hoor
Dan leest of de TS iig mee (zou al heel wat zijn), of hij heeft er meer vragen over gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarnet kon dat nog niet, toen kon je er maar max 1 aanvinken.
Reden te meer om te verkennen welk percentage van je doelgroep per definitie geen interesse heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat, heel simpel gezegd, wanneer je een enquete wil gaan invullen die gaat over personal trainers, verwacht mag worden dat je ofwel daar iets mee doet of wil gaan doen. Daarbij kan je de rest van de vragen prima beantwoorden vanuit het standpunt 'als ik een PT zou willen gebruiken, dan'.
Dit komt als je bij de vraag over interesse over personal trainer nee zegt je direct een aantal specifieke vragen overslaat. Echter zijn er een aantal vragen die toch beantwoord kunnen worden ook al geeft de persoon aan geen interesse te hebben in een personal trainer voor hem zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Deshain het volgende:
[..]
Waarom dan niet de optie: "sowieso geen interesse in een pt want die weten niks meer dan ik" oid? Lieverd
Ja precies dit is wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
omdat, heel simpel gezegd, wanneer je een enquete wil gaan invullen die gaat over personal trainers, verwacht mag worden dat je ofwel daar iets mee doet of wil gaan doen. Daarbij kan je de rest van de vragen prima beantwoorden vanuit het standpunt 'als ik een PT zou willen gebruiken, dan'.
Kan je die dan niet beter specifiek maken om te verkennen waarom die mensen geen interesse hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
Dit komt als je bij de vraag over interesse over personal trainer nee zegt je direct een aantal specifieke vragen overslaat. Echter zijn er een aantal vragen die toch beantwoord kunnen worden ook al geeft de persoon aan geen interesse te hebben in een personal trainer voor hem zelf.
TS leest mee en past waar nodig aan haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan leest of de TS iig mee (zou al heel wat zijn), of hij heeft er meer vragen over gehad
Laatste melding off-topic: Ja sorry, ben ik niet gewend, is meestal dumpen en nooit meer wat van horen. Maar heb hem ingevuld voor jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:15 schreef 1parterretrap1 het volgende:
[..]
TS leest mee en past waar nodig aan haha.
Haha dat begrijp ik, ik zit wel vaker op Fok hoor dus niet speciaal voor dit maar komt nu wel goed uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste melding off-topic: Ja sorry, ben ik niet gewend, is meestal dumpen en nooit meer wat van horen. Maar heb hem ingevuld voor je
Ja, dit dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef BrandX het volgende:
bij vraag 2 kan ik maar 1 keuze maken, terwijl ik meerdere heb
Dankjewelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik schop hem voor je naar LIF, daar zitten meer mensen van je doelgroep denk ik.
Mag gerust voor een mbo opleiding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dit dus
Bovendien zitten er wat spelfoutjes in: "Wat voor soort sport beoefend u?" -> beoefent.
Haha was het maar een MBO opleiding dan kon ik het nog verdedigenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mag gerust voor een mbo opleiding.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, dit dus
Bovendien zitten er wat spelfoutjes in: "Wat voor soort sport beoefend u?" -> beoefent.
Dan.quote:Een gediplomeerde personal trainer kost tussen 50 a 80 euro per uur. Deze enquête onderzoekt de mogelijkheden van het inzetten van jongeren als personal trainer.
Doordat deze jongeren nog bezig zijn met een opleiding tot bijvoorbeeld personal trainer kunnen zij dit goedkoper aanbieden als de professionals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |