Wat wil je met dit topic bereiken? Je bent een jaloers kreng en hebt je match gevonden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:10 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik ben zelf ook behoorlijk jaloers, maar als ik een keer jaloers doe, vindt hij dat ik overdrijf en dat het onterecht is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat wil je met dit topic bereiken? Je bent een jaloers kreng en hebt je match gevonden?
Het feit dat ik een beste vriend heb sinds ruim 10 jaren kan hij niet uitstaan en ik dat hij een ex heeft die hem nog steeds niet met rust laat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Pausmobiel het volgende:
Waar is het gedrag van jullie beiden eigenlijk op gebaseerd? Is er ooit iets voorgevallen in jullie relatie of in een vorige relatie?
Lekker eerlijk ook, dat opkroppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Het feit dat ik een beste vriend heb sinds ruim 10 jaren kan hij niet uitstaan en ik dat hij een ex heeft die hem nog steeds niet met rust laat.
We zijn allebei gewoon jaloers, zit in ons karakter denk ik..
Alleen is het probleem dat ik soort van mezelf kan beheersen en probeer om dit karaktertrekje te onderdrukken, terwijl hij geen moeite doet en lekker egoïstisch jaloers is.
jaloers zijn is geen karakter trek, het komt ergens vandaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Het feit dat ik een beste vriend heb sinds ruim 10 jaren kan hij niet uitstaan en ik dat hij een ex heeft die hem nog steeds niet met rust laat.
Alleen is het probleem dat ik soort van mezelf kan beheersen en probeer om dit karaktertrekje te onderdrukken, terwijl hij geen moeite doet en lekker egoïstisch jaloers is.
Je onzekerheid is een karaktertrek, niet je jaloezie. Ga daar wat aan doen, want dit gedrag drijft jullie op termijn uit elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
"Luister, ik ben dat gezeik van je helemaal zat dus ik heb liever dat je weer bij moeder gaat wonen"?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:10 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik heb hem net een berichtje gestuurd, waarin ik aangaf dat ik een paar dingen met hem wil bespreken, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit moet vertellen.
Knap dat ze nog bij elkaar zijn. Ik was allang weggeweest. Van dat soort gedrag wordt je toch knettergek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je onzekerheid is een karaktertrek, niet je jaloezie. Ga daar wat aan doen, want dit gedrag drijft jullie op termijn uit elkaar.
Ironisch is dat de kans op deze manier groot is dat ze uit elkaar zullen gaan vanwege vreemdgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Knap dat ze nog bij elkaar zijn. Ik was allang weggeweest. Van dat soort gedrag wordt je toch knettergek.
En in hun ogen ( vooral van hem als ik het goed begrijp) is praten met iemand van het andere geslacht al vreemd gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ironisch is dat de kans op deze manier groot is dat ze uit elkaar zullen gaan vanwege vreemdgaan.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Lekker eerlijk ook, dat opkroppen.
Als dat niet gaat ontploffen, dan weet ik het ook niet meer.
Eens met deze post.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je onzekerheid is een karaktertrek, niet je jaloezie. Ga daar wat aan doen, want dit gedrag drijft jullie op termijn uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |